به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 65 از 193 نخستنخست ... 152535455556575859606162636465666768697071727374758595105115165 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 641 تا 650 , از مجموع 1928
  1. #641
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 19 شهریور 04 [ 10:34]
    تاریخ عضویت
    1393-6-31
    نوشته ها
    589
    امتیاز
    21,366
    سطح
    92
    Points: 21,366, Level: 92
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 984
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience PointsOverdrive
    تشکرها
    1,314

    تشکرشده 1,494 در 483 پست

    Rep Power
    142
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط Pooh نمایش پست ها
    سلام.



    به خدا اعتماد داشته باشید، به این صورت که اعتماد کنید که جهان به طور کلی جای امنی است و در نهایت تمام آنچه پیش میاد ( تکرار میکنم: پیش میاد) در فضایی امن در آغوش خداست.


    فکر میکنم اینکه بپذیریم که ما جزیی از یک کل هستیم و این کل متعلق به خداست و برایش هدف و برنامه ای دارد و مطمینا آزار نداره که بدخواه آنچه خودش خلق کرده باشه و حتما حواسش به خلقتش هست و امنیت کلی این کل رو حفظ میکنه، و این کل مسیر تعالی و کمال و امنیت را طی میکند، خیلی بتونه ذهنمون رو آروم کنه.



    از دست دادن عزیز خیلی سخته. ولی شاید اگه مثل بچگیا که قاصدک میذاشتیم کف دستمون و فوتش میکردیم و میگفتیم برو پیش خدا و توی خیالمون تصور میکردیم که وقتی قاصدکمون رفت حتما دست مهربون خدا میگیردش و بغلش میکنه و قاصدکمون میرسه به قشنگترین و امن ترین جای ممکن، بشه با این غم راحت تر کنار اومد.


    به نور نگاه کن ! سایه ها پشت سرت خواهند بود.

  2. 4 کاربر از پست مفید zolal تشکرکرده اند .

    gholam1234 (جمعه 19 اردیبهشت 99), Mvaz (جمعه 19 اردیبهشت 99), الهه زیبایی ها (جمعه 19 اردیبهشت 99)

  3. #642
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 04 آبان 04 [ 14:51]
    تاریخ عضویت
    1398-6-08
    نوشته ها
    1,079
    امتیاز
    25,181
    سطح
    95
    Points: 25,181, Level: 95
    Level completed: 84%, Points required for next Level: 169
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    1,702

    تشکرشده 2,261 در 917 پست

    Rep Power
    226
    Array
    اهای همدردی ها، کجایین بابا؟ همتون بیاین سریع بگین چکار میکنین؟ چطوریاس حالتون؟ نماز روزه ها قبول باشه.


    ای خدایا شکرت بازم. چقدر ادم سریع و زود به زود دلش میگیره....

  4. 4 کاربر از پست مفید gholam1234 تشکرکرده اند .

    Pooh (دوشنبه 22 اردیبهشت 99), scarface (شنبه 20 اردیبهشت 99), الهه زیبایی ها (شنبه 20 اردیبهشت 99), شمیم الزهرا (پنجشنبه 25 اردیبهشت 99)

  5. #643
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 04 آبان 04 [ 14:51]
    تاریخ عضویت
    1398-6-08
    نوشته ها
    1,079
    امتیاز
    25,181
    سطح
    95
    Points: 25,181, Level: 95
    Level completed: 84%, Points required for next Level: 169
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    1,702

    تشکرشده 2,261 در 917 پست

    Rep Power
    226
    Array
    بعد از یک روز کاری ، خسته و کوفته، ولی باز یه سری میزنیم به همدردی. آهای همدردی ها. تک تک باید نام ببرم؟


    شمیم الزهرا، الهه زیبایی ها، خاله قرمزی، پوووه!، کرای!، شیدا ، همه....

  6. 5 کاربر از پست مفید gholam1234 تشکرکرده اند .

    Pooh (دوشنبه 22 اردیبهشت 99), scarface (شنبه 20 اردیبهشت 99), الهه زیبایی ها (یکشنبه 21 اردیبهشت 99), شمیم الزهرا (پنجشنبه 25 اردیبهشت 99)

  7. #644
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 31 تیر 04 [ 16:23]
    تاریخ عضویت
    1397-1-08
    نوشته ها
    150
    امتیاز
    8,453
    سطح
    62
    Points: 8,453, Level: 62
    Level completed: 1%, Points required for next Level: 297
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    233

    تشکرشده 371 در 127 پست

    Rep Power
    42
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط gholam1234 نمایش پست ها
    بعد از یک روز کاری ، خسته و کوفته، ولی باز یه سری میزنیم به همدردی. آهای همدردی ها. تک تک باید نام ببرم؟


    شمیم الزهرا، الهه زیبایی ها، خاله قرمزی، پوووه!، کرای!، شیدا ، همه....
    چطوری غلام؟ خسته نباشی اخوی.

    ____________________________________

    حال خنثی میدونین چجوریه؟ نرمال نیستا! خنثائه :) نه خوبه نه بد، انگار سر شدی. الان اونجوریم...

    یه آهنگ گوش بدین خستگیتون در بره

    http://radio.shabanali.com/sina-sarlak-barkhiz.mp3

    برخیز که غیر از تو مرا دادرسی نیست
    گویی همه خوابند، کسی را به کسی نیست
    آزادی و پرواز از آن خاک به این خاک
    جز رنج سفر از قفسی تا قفسی نیست
    این قافله از قافله سالار خراب است
    اینجا خبر از پیش‌رو و باز پسی نیست
    تا آینه رفتم که بگیرم خبر از خویش
    دیدم که در آن آینه هم جز تو کسی نیست
    من در پی خویشم، به تو بر می‌خورم اما
    آن‌سان شده‌ام گم که به من دسترسی نیست
    آن کهنه درختم که تنم زخمی برف است
    حیثیت این باغ منم، خار و خسی نیست
    امروز که محتاج توام، جای تو خالی است
    فردا که می‌آیی به سراغم نفسی نیست
    در عشق خوشا مرگ که این بودن ناب است
    وقتی همه‌ی بودن ما جز هوسی نیست

  8. 6 کاربر از پست مفید scarface تشکرکرده اند .

    gholam1234 (شنبه 20 اردیبهشت 99), Mvaz (دوشنبه 22 اردیبهشت 99), Pooh (دوشنبه 22 اردیبهشت 99), الهه زیبایی ها (یکشنبه 21 اردیبهشت 99), شمیم الزهرا (پنجشنبه 25 اردیبهشت 99)

  9. #645
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 04 آبان 04 [ 14:51]
    تاریخ عضویت
    1398-6-08
    نوشته ها
    1,079
    امتیاز
    25,181
    سطح
    95
    Points: 25,181, Level: 95
    Level completed: 84%, Points required for next Level: 169
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    1,702

    تشکرشده 2,261 در 917 پست

    Rep Power
    226
    Array
    ای جونم سینا سرلک، خیلی قشنگ بود دمت گرم.
    Scarface چطوری داداش خوبی؟ آخه چرا خنثی؟ نبینمت غمگین ها .... کار و بارت خوبه ایشالا؟ کارا ردیفه؟
    پستهای مفید هم داره تموم میشه، دیگه نمیتونم پست بذارم

  10. 5 کاربر از پست مفید gholam1234 تشکرکرده اند .

    Pooh (دوشنبه 22 اردیبهشت 99), scarface (دوشنبه 22 اردیبهشت 99), الهه زیبایی ها (یکشنبه 21 اردیبهشت 99), شمیم الزهرا (پنجشنبه 25 اردیبهشت 99)

  11. #646
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 04 آبان 04 [ 14:51]
    تاریخ عضویت
    1398-6-08
    نوشته ها
    1,079
    امتیاز
    25,181
    سطح
    95
    Points: 25,181, Level: 95
    Level completed: 84%, Points required for next Level: 169
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    1,702

    تشکرشده 2,261 در 917 پست

    Rep Power
    226
    Array
    وقتی که هجوم میارن فکرا به سمت ذهنت، هی خسته میشی هی خسته میشی. اینقدر ذهنت درگیر میشه، خسته میشی! خسته روحی!

    هر چی راه به ذهنت میرسه که ذهنت رو distract کنی،فایده نداره که نداره.

    بعضی وقتا اینقدر این فکرا هجوم میارن سمتت که دوست داری از اعماق وجودت یه داد بلند بزنی. یا با پا یا دست محکم به یه چیزی بزنی! کاش خدا به ما یه نعمتی میداد که راحت میتونستیم گریه کنیم، اینجوری راحت خالی میشدیم. کلا توی عمرم دفعات گریه کردنم به تعداد انگشتان دستمم فکر نکنم برسه شاید بخاطر یه سری دلایلی هست که گریه براحتی نمیاد نمیدونم.

    اینقدر میگن به خدا توکل کن؛ کاراتو به خدا بسپار، از خدا کمک بخاه. اینا وقتی که آروم هستی، خیلی راحت قابل اجرا هست. ولی وقتی ذهنت آماج فکرا هست، برای من قابل اجرا نیست!!! ذهنم مثه یه دو تا تخته سنگ میشن که هی بهم میسابن! خسته خسته. کاش میشد یه جوری راحت شد از دست این فکرا. ذهنه راحت راحت. دلم لک زده برای یه ذهن راحت.

    خدایا بازم شکرت. ببخشید دوستان همدردی.

  12. 6 کاربر از پست مفید gholam1234 تشکرکرده اند .

    Mvaz (دوشنبه 22 اردیبهشت 99), Pooh (دوشنبه 22 اردیبهشت 99), scarface (دوشنبه 22 اردیبهشت 99), الهه زیبایی ها (یکشنبه 21 اردیبهشت 99), شمیم الزهرا (پنجشنبه 25 اردیبهشت 99)

  13. #647
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 16 خرداد 05 [ 18:06]
    تاریخ عضویت
    1396-1-29
    نوشته ها
    848
    امتیاز
    28,286
    سطح
    98
    Points: 28,286, Level: 98
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 64
    Overall activity: 8.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveTagger First ClassVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    2,634

    تشکرشده 2,354 در 759 پست

    Rep Power
    211
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط gholam1234 نمایش پست ها
    بعد از یک روز کاری ، خسته و کوفته، ولی باز یه سری میزنیم به همدردی. آهای همدردی ها. تک تک باید نام ببرم؟


    شمیم الزهرا، الهه زیبایی ها، خاله قرمزی، پوووه!، کرای!، شیدا ، همه....
    سلام
    چی بگم اخه؟؟
    طاعاتتون قبول...لذت دم افطار گوارایتان...
    .اذان های ارامش بخش گوارایتان...
    خوبم شکر ...اینجام:)دیگه چی بگم؟؟
    سریع گفتما اقا غلام:)خوب بود؟؟

    شما خودت چطوری؟؟ چرا خسته ای برادر؟ خب خسته نباشی:)
    فک کنم همه ذهنشون پر فکر...درست میشه اقا غلام ان شالله درست میشه.
    این کرونای بلا هم که خودش به تنهایی یه فکر.....ولی میبینید دیگه همه داریم به زندگیمون ادامه میدیم....با کرونا بی کرونا....چرخ دنیا میچرخه ماهم ناگزیر زندگیمونو میکنیم...
    پس وقتی اینجوریه دیگه چرا هی فکر کنیم و هی فکر کنیم هر چه پیش اید خوش آید . شرایط هر جی بود با اون جلو میریم نه؟؟
    .من که از اول کاملا قرنطینه نبودم چون نمیشد....حکایت ما اون جوک است که میگه بریم بیرون از کرونا میمیریم بمونیم خونه از گشنگی میمیریم:) کلا قاچاقی زنده ایم:)
    فقط دلم برای بچه هام تنگ شده...از طرفی دلمم میسوزه بدجوری ضرر شد براشون...البته کی ضرر نکرد!!
    تا حدی بهداشت کرونا رو رعایت میکنم ماسک و دستکش ها اذیت کننده است ولی رو روال افتادم... دیگه یاد گرفتم زندگی کنار کرونا رو.....کم کار داشتم ی خورده از وقتم هم به کرونا زدایی میره:)
    وای راستی برچسب های فاصله اجتماعی رو تو این متروها دیدین؟؟!!....چه مضحکه!! هر چند الان خود برچسب ها کنده شدن خودشون فهمیدن که شدنی نیستن دارن از بین میرن...انقدر پا خوردن که...
    دیگه کرونا ست دیگه درحال ازمون و خطاییم نمیشناسیمش که...ولی همه اینها به کنار جه اسم شیکی داره ها نه؟؟ کرونا:)
    میخوام اسمم و عوض کنم بذارم کرونا

    ببین با چی حالت خوب میشه انجام بده... نتونیم تغییر بدیم باید رها کنیم...

  14. 6 کاربر از پست مفید الهه زیبایی ها تشکرکرده اند .

    gholam1234 (دوشنبه 22 اردیبهشت 99), Mvaz (دوشنبه 22 اردیبهشت 99), Pooh (دوشنبه 22 اردیبهشت 99), scarface (دوشنبه 22 اردیبهشت 99), شمیم الزهرا (پنجشنبه 25 اردیبهشت 99)

  15. #648
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 04 آبان 04 [ 14:51]
    تاریخ عضویت
    1398-6-08
    نوشته ها
    1,079
    امتیاز
    25,181
    سطح
    95
    Points: 25,181, Level: 95
    Level completed: 84%, Points required for next Level: 169
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    1,702

    تشکرشده 2,261 در 917 پست

    Rep Power
    226
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط الهه زیبایی ها نمایش پست ها
    سلام
    چی بگم اخه؟؟
    طاعاتتون قبول...لذت دم افطار گوارایتان...
    .اذان های ارامش بخش گوارایتان...
    خوبم شکر ...اینجام:)دیگه چی بگم؟؟
    سریع گفتما اقا غلام:)خوب بود؟؟

    شما خودت چطوری؟؟ چرا خسته ای برادر؟ خب خسته نباشی:)
    فک کنم همه ذهنشون پر فکر...درست میشه اقا غلام ان شالله درست میشه.
    این کرونای بلا هم که خودش به تنهایی یه فکر.....ولی میبینید دیگه همه داریم به زندگیمون ادامه میدیم....با کرونا بی کرونا....چرخ دنیا میچرخه ماهم ناگزیر زندگیمونو میکنیم...
    پس وقتی اینجوریه دیگه چرا هی فکر کنیم و هی فکر کنیم هر چه پیش اید خوش آید . شرایط هر جی بود با اون جلو میریم نه؟؟
    .من که از اول کاملا قرنطینه نبودم چون نمیشد....حکایت ما اون جوک است که میگه بریم بیرون از کرونا میمیریم بمونیم خونه از گشنگی میمیریم:) کلا قاچاقی زنده ایم:)
    فقط دلم برای بچه هام تنگ شده...از طرفی دلمم میسوزه بدجوری ضرر شد براشون...البته کی ضرر نکرد!!
    تا حدی بهداشت کرونا رو رعایت میکنم ماسک و دستکش ها اذیت کننده است ولی رو روال افتادم... دیگه یاد گرفتم زندگی کنار کرونا رو.....کم کار داشتم ی خورده از وقتم هم به کرونا زدایی میره:)
    وای راستی برچسب های فاصله اجتماعی رو تو این متروها دیدین؟؟!!....چه مضحکه!! هر چند الان خود برچسب ها کنده شدن خودشون فهمیدن که شدنی نیستن دارن از بین میرن...انقدر پا خوردن که...
    دیگه کرونا ست دیگه درحال ازمون و خطاییم نمیشناسیمش که...ولی همه اینها به کنار جه اسم شیکی داره ها نه؟؟ کرونا:)
    میخوام اسمم و عوض کنم بذارم کرونا

    ببین با چی حالت خوب میشه انجام بده... نتونیم تغییر بدیم باید رها کنیم...
    آخیش خیالم راحت شد

  16. 4 کاربر از پست مفید gholam1234 تشکرکرده اند .

    scarface (دوشنبه 22 اردیبهشت 99), الهه زیبایی ها (دوشنبه 22 اردیبهشت 99), شمیم الزهرا (پنجشنبه 25 اردیبهشت 99)

  17. #649
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    شنبه 25 بهمن 04 [ 23:11]
    تاریخ عضویت
    1393-12-20
    نوشته ها
    3,225
    امتیاز
    98,492
    سطح
    100
    Points: 98,492, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    8,100

    تشکرشده 7,109 در 2,468 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط gholam1234 نمایش پست ها


    بعد از یک روز کاری ، خسته و کوفته، ولی باز یه سری میزنیم به همدردی. آهای همدردی ها. تک تک باید نام ببرم؟


    شمیم الزهرا، الهه زیبایی ها، خاله قرمزی، پوووه!، کرای!، شیدا ، همه....

    خسته نباشی برادر :)
    مرسی
    خدا قوت
    الان چند روزی هست تو تهرون الحمد الله توهم زلزله دارییم ....
    یعنی بمونیم خونه زلزله می یاد .....بریم بیرون کرونا :)
    خب این احوال را خودت تصور کن غلام عزیز :))

    الان احوال من شبیه اون به به ای هایی هست که دارنند جیمبو را تماشا می کنند : :))





    ..........................



    غلام عزیز :
    یکی از راه های آرامش تو سختی ها اینه :

    بشکن در قفس را از تن رها شو ♪
    درمان درد دردمندان را دوا شو


    ​​
    ویرایش توسط باغبان : دوشنبه 22 اردیبهشت 99 در ساعت 02:39

  18. 4 کاربر از پست مفید باغبان تشکرکرده اند .

    gholam1234 (دوشنبه 22 اردیبهشت 99), Mvaz (دوشنبه 22 اردیبهشت 99), scarface (دوشنبه 22 اردیبهشت 99), شمیم الزهرا (پنجشنبه 25 اردیبهشت 99)

  19. #650
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 16 خرداد 05 [ 18:06]
    تاریخ عضویت
    1396-1-29
    نوشته ها
    848
    امتیاز
    28,286
    سطح
    98
    Points: 28,286, Level: 98
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 64
    Overall activity: 8.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveTagger First ClassVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    2,634

    تشکرشده 2,354 در 759 پست

    Rep Power
    211
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط gholam1234 نمایش پست ها
    آخیش خیالم راحت شد
    از چی؟؟؟!!! فکرکرده بودید مردم:)

    - - - Updated - - -

    راستی جیمبو.....یادش بخیر
    تیتراژش خیلی بامزه بود....

    - - - Updated - - -

    کارتونهای ما چقدر خوب بود
    یا دش بخیر
    چقدر با برادرام خاطره دارم سر کارتونها

    - - - Updated - - -

    همش مسخره بازی درمی آوردیم
    جکی جیل و میدیدین شما؟؟؟پچه های کوه تاراک...
    هرررروقت مامانم رخت خوابهارو میریخت ماهم که زیاد.... ی عالمه لحاف تشک بود
    منو برادرام میرفتیم رو رخت خوابها انگار رفتیم قله کوه
    بعد میگفتیم جکی جیل خداحافظ
    چقدر بچه بودیم خدا.....انگار جکی جیل وایستادن پایین

    - - - Updated - - -

    فوتبالیستها رو که نگو.....الانم بده نگاه میکنم
    من میگفتم من تارو ام....یکی میشد صوباصا یکی کاکرو
    البته نامردها میگفتن تو دختری تو بازی نکن:) منم خیلی تارو رو دوست داشتم

    - - - Updated - - -

    چه لذتی داشت کارتون دیدن خدا

    - - - Updated - - -

    اهاااااان دوقلو های افسانه ای.....بعد کارتون دستهای همو میگرفتیم اداشونو در می آوردیم

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط gholam1234 نمایش پست ها
    ، هی خسته میشی هی خسته میشی. .
    خسته نباشی دلاور

  20. 4 کاربر از پست مفید الهه زیبایی ها تشکرکرده اند .

    gholam1234 (دوشنبه 22 اردیبهشت 99), scarface (دوشنبه 22 اردیبهشت 99), شمیم الزهرا (پنجشنبه 25 اردیبهشت 99)


 
صفحه 65 از 193 نخستنخست ... 152535455556575859606162636465666768697071727374758595105115165 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:33 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.