تشکرشده 1,494 در 483 پست
gholam1234 (جمعه 19 اردیبهشت 99), Mvaz (جمعه 19 اردیبهشت 99), الهه زیبایی ها (جمعه 19 اردیبهشت 99)
تشکرشده 2,261 در 917 پست
اهای همدردی ها، کجایین بابا؟ همتون بیاین سریع بگین چکار میکنین؟ چطوریاس حالتون؟ نماز روزه ها قبول باشه.
ای خدایا شکرت بازم. چقدر ادم سریع و زود به زود دلش میگیره....
Pooh (دوشنبه 22 اردیبهشت 99), scarface (شنبه 20 اردیبهشت 99), الهه زیبایی ها (شنبه 20 اردیبهشت 99), شمیم الزهرا (پنجشنبه 25 اردیبهشت 99)
تشکرشده 2,261 در 917 پست
بعد از یک روز کاری ، خسته و کوفته، ولی باز یه سری میزنیم به همدردی. آهای همدردی ها. تک تک باید نام ببرم؟
شمیم الزهرا، الهه زیبایی ها، خاله قرمزی، پوووه!، کرای!، شیدا ، همه....
Pooh (دوشنبه 22 اردیبهشت 99), scarface (شنبه 20 اردیبهشت 99), الهه زیبایی ها (یکشنبه 21 اردیبهشت 99), شمیم الزهرا (پنجشنبه 25 اردیبهشت 99)
تشکرشده 371 در 127 پست
چطوری غلام؟ خسته نباشی اخوی.
____________________________________
حال خنثی میدونین چجوریه؟ نرمال نیستا! خنثائه :) نه خوبه نه بد، انگار سر شدی. الان اونجوریم...
یه آهنگ گوش بدین خستگیتون در بره
http://radio.shabanali.com/sina-sarlak-barkhiz.mp3
برخیز که غیر از تو مرا دادرسی نیست
گویی همه خوابند، کسی را به کسی نیست
آزادی و پرواز از آن خاک به این خاک
جز رنج سفر از قفسی تا قفسی نیست
این قافله از قافله سالار خراب است
اینجا خبر از پیشرو و باز پسی نیست
تا آینه رفتم که بگیرم خبر از خویش
دیدم که در آن آینه هم جز تو کسی نیست
من در پی خویشم، به تو بر میخورم اما
آنسان شدهام گم که به من دسترسی نیست
آن کهنه درختم که تنم زخمی برف است
حیثیت این باغ منم، خار و خسی نیست
امروز که محتاج توام، جای تو خالی است
فردا که میآیی به سراغم نفسی نیست
در عشق خوشا مرگ که این بودن ناب است
وقتی همهی بودن ما جز هوسی نیست
gholam1234 (شنبه 20 اردیبهشت 99), Mvaz (دوشنبه 22 اردیبهشت 99), Pooh (دوشنبه 22 اردیبهشت 99), الهه زیبایی ها (یکشنبه 21 اردیبهشت 99), شمیم الزهرا (پنجشنبه 25 اردیبهشت 99)
تشکرشده 2,261 در 917 پست
ای جونم سینا سرلک، خیلی قشنگ بود دمت گرم.
Scarface چطوری داداش خوبی؟ آخه چرا خنثی؟ نبینمت غمگین ها .... کار و بارت خوبه ایشالا؟ کارا ردیفه؟
پستهای مفید هم داره تموم میشه، دیگه نمیتونم پست بذارم
Pooh (دوشنبه 22 اردیبهشت 99), scarface (دوشنبه 22 اردیبهشت 99), الهه زیبایی ها (یکشنبه 21 اردیبهشت 99), شمیم الزهرا (پنجشنبه 25 اردیبهشت 99)
تشکرشده 2,261 در 917 پست
وقتی که هجوم میارن فکرا به سمت ذهنت، هی خسته میشی هی خسته میشی. اینقدر ذهنت درگیر میشه، خسته میشی! خسته روحی!
هر چی راه به ذهنت میرسه که ذهنت رو distract کنی،فایده نداره که نداره.
بعضی وقتا اینقدر این فکرا هجوم میارن سمتت که دوست داری از اعماق وجودت یه داد بلند بزنی. یا با پا یا دست محکم به یه چیزی بزنی! کاش خدا به ما یه نعمتی میداد که راحت میتونستیم گریه کنیم، اینجوری راحت خالی میشدیم. کلا توی عمرم دفعات گریه کردنم به تعداد انگشتان دستمم فکر نکنم برسهشاید بخاطر یه سری دلایلی هست که گریه براحتی نمیاد نمیدونم.
اینقدر میگن به خدا توکل کن؛ کاراتو به خدا بسپار، از خدا کمک بخاه. اینا وقتی که آروم هستی، خیلی راحت قابل اجرا هست. ولی وقتی ذهنت آماج فکرا هست، برای من قابل اجرا نیست!!! ذهنم مثه یه دو تا تخته سنگ میشن که هی بهم میسابن! خسته خسته. کاش میشد یه جوری راحت شد از دست این فکرا. ذهنه راحت راحت. دلم لک زده برای یه ذهن راحت.
خدایا بازم شکرت. ببخشید دوستان همدردی.
Mvaz (دوشنبه 22 اردیبهشت 99), Pooh (دوشنبه 22 اردیبهشت 99), scarface (دوشنبه 22 اردیبهشت 99), الهه زیبایی ها (یکشنبه 21 اردیبهشت 99), شمیم الزهرا (پنجشنبه 25 اردیبهشت 99)
تشکرشده 2,354 در 759 پست
سلام
چی بگم اخه؟؟
طاعاتتون قبول...لذت دم افطار گوارایتان...
.اذان های ارامش بخش گوارایتان...
خوبم شکر ...اینجام:)دیگه چی بگم؟؟
سریع گفتما اقا غلام:)خوب بود؟؟
شما خودت چطوری؟؟ چرا خسته ای برادر؟ خب خسته نباشی:)
فک کنم همه ذهنشون پر فکر...درست میشه اقا غلام ان شالله درست میشه.
این کرونای بلا هم که خودش به تنهایی یه فکر.....ولی میبینید دیگه همه داریم به زندگیمون ادامه میدیم....با کرونا بی کرونا....چرخ دنیا میچرخه ماهم ناگزیر زندگیمونو میکنیم...
پس وقتی اینجوریه دیگه چرا هی فکر کنیم و هی فکر کنیم هر چه پیش اید خوش آید . شرایط هر جی بود با اون جلو میریم نه؟؟
.من که از اول کاملا قرنطینه نبودم چون نمیشد....حکایت ما اون جوک است که میگه بریم بیرون از کرونا میمیریم بمونیم خونه از گشنگی میمیریم:) کلا قاچاقی زنده ایم:)
فقط دلم برای بچه هام تنگ شده...از طرفی دلمم میسوزه بدجوری ضرر شد براشون...البته کی ضرر نکرد!!
تا حدی بهداشت کرونا رو رعایت میکنم ماسک و دستکش ها اذیت کننده است ولی رو روال افتادم... دیگه یاد گرفتم زندگی کنار کرونا رو.....کم کار داشتم ی خورده از وقتم هم به کرونا زدایی میره:)
وای راستی برچسب های فاصله اجتماعی رو تو این متروها دیدین؟؟!!....چه مضحکه!! هر چند الان خود برچسب ها کنده شدن خودشون فهمیدن که شدنی نیستن دارن از بین میرن...انقدر پا خوردن که...
دیگه کرونا ست دیگه درحال ازمون و خطاییم نمیشناسیمش که...ولی همه اینها به کنار جه اسم شیکی داره ها نه؟؟ کرونا:)
میخوام اسمم و عوض کنم بذارم کرونا
ببین با چی حالت خوب میشه انجام بده... نتونیم تغییر بدیم باید رها کنیم...
gholam1234 (دوشنبه 22 اردیبهشت 99), Mvaz (دوشنبه 22 اردیبهشت 99), Pooh (دوشنبه 22 اردیبهشت 99), scarface (دوشنبه 22 اردیبهشت 99), شمیم الزهرا (پنجشنبه 25 اردیبهشت 99)
تشکرشده 2,261 در 917 پست
scarface (دوشنبه 22 اردیبهشت 99), الهه زیبایی ها (دوشنبه 22 اردیبهشت 99), شمیم الزهرا (پنجشنبه 25 اردیبهشت 99)
تشکرشده 7,109 در 2,468 پست
خسته نباشی برادر :)
مرسی
خدا قوت
الان چند روزی هست تو تهرون الحمد الله توهم زلزله دارییم ....
یعنی بمونیم خونه زلزله می یاد .....بریم بیرون کرونا :)
خب این احوال را خودت تصور کن غلام عزیز :))
الان احوال من شبیه اون به به ای هایی هست که دارنند جیمبو را تماشا می کنند : :))
..........................
غلام عزیز :
یکی از راه های آرامش تو سختی ها اینه :
بشکن در قفس را از تن رها شو ♪
درمان درد دردمندان را دوا شو
![]()
ویرایش توسط باغبان : دوشنبه 22 اردیبهشت 99 در ساعت 02:39
gholam1234 (دوشنبه 22 اردیبهشت 99), Mvaz (دوشنبه 22 اردیبهشت 99), scarface (دوشنبه 22 اردیبهشت 99), شمیم الزهرا (پنجشنبه 25 اردیبهشت 99)
تشکرشده 2,354 در 759 پست
از چی؟؟؟!!! فکرکرده بودید مردم:)
- - - Updated - - -
راستی جیمبو.....یادش بخیر
تیتراژش خیلی بامزه بود....
- - - Updated - - -
کارتونهای ما چقدر خوب بود
یا دش بخیر
چقدر با برادرام خاطره دارم سر کارتونها
- - - Updated - - -
همش مسخره بازی درمی آوردیم
جکی جیل و میدیدین شما؟؟؟پچه های کوه تاراک...
هرررروقت مامانم رخت خوابهارو میریخت ماهم که زیاد.... ی عالمه لحاف تشک بود
منو برادرام میرفتیم رو رخت خوابها انگار رفتیم قله کوه
بعد میگفتیم جکی جیل خداحافظ![]()
چقدر بچه بودیم خدا.....انگار جکی جیل وایستادن پایین
- - - Updated - - -
فوتبالیستها رو که نگو.....الانم بده نگاه میکنم
من میگفتم من تارو ام....یکی میشد صوباصا یکی کاکرو
البته نامردها میگفتن تو دختری تو بازی نکن:) منم خیلی تارو رو دوست داشتم
- - - Updated - - -
چه لذتی داشت کارتون دیدن خدا
- - - Updated - - -
اهاااااان دوقلو های افسانه ای.....بعد کارتون دستهای همو میگرفتیم اداشونو در می آوردیم
- - - Updated - - -
خسته نباشی دلاور
![]()
gholam1234 (دوشنبه 22 اردیبهشت 99), scarface (دوشنبه 22 اردیبهشت 99), شمیم الزهرا (پنجشنبه 25 اردیبهشت 99)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)