ممنون مهربوني عزيز
حريم ها بين ما از بين رفته به نظرت قابل ترميم و درست شدنه راستش خودم هم خيلي ناراحتم قبل از اينكه ازدواج كنم اصلا برام قابل تصور نبود زن و شوهري به هم فحش بدند (حتي فحش هايي كه زياد بد نباشه) حالا بيا ببين خودم چي شدم ولي به خدا قسم شروع كننده فحش دادن هميشه اونه (از اول زندگيمون) اصلا من فحش دادن را از اون و خانوادش ياد گرفتم
[img]
tp://www.hamdardi.net/images/www.hamdardi.com_2.net.jpg[/img]
ول کن این مهدی وخانوادشو
به نظرت اگر اين رابطه قابل ترميمه چطور؟ خيلي دوست دارم به روزهاي اول آشنايي مون برگردم اون وقت كه از گل كمتر به هم نمي گفتيم
راهش آرامشه عزیز دلم اول ازدواج چه آرامشی داشتی ؟چطور میتونستی ایراداشو ببخشی؟چطور میتونستی راحت باهاش حرف بزنی؟پس دلیلش نداشتن آرامشه واینکه حساس شدی سعی کن یه چند وقتی برای خودت وقت بزاری بدون قهروکینه البته
الان كه دارم اينارو مي نويسم دوباره بغض گلوم را گرفته يعني مي شه رابطه ما مثل قديما بشه؟ مي شه كه رابطه ما دوباره ترميم بشه؟
آره چرا که نه .خدا بنده هاشو میبخشه پس خیلی بده که بنده هاش نبخشن تو ببخش هم خودتو هم مهدی رو هم بقیه آدما رو ببین میشه
علاقه مندی ها (Bookmarks)