خانم آنی تولدتون مبارک
چه لطیف است حس آغازی دوباره،
و چه زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای آغاز تنفس
و چه اندازه عجیب است ، روز ابتدای بودن!
و چه اندازه شیرین است امروز…
روز میلاد…
روز تو!
روزی که تو آغاز شدی!
تا سفرت را از خود به خدا آغاز کنی...
تولدت مبارک






پاسخ با نقل قول










علاقه مندی ها (Bookmarks)