RE: می خوام خودم رو اصلاح کنم و به زندگیم برگردم
گل یاس جان باید مطمئن بشی که اونا اومدن اونجا...دوستت اشتباه نمیکنه؟ممکنه همسایه بغلیتون جا به جایی داشته باشه؟
نگران نداشتن بزرگتر درست حسابی نباش...شما خدا رو داری عزیزم..
شما اصلا هدف اونا رو نمیدونی پس برای خودت نشین آسمون ریسمون بباف...شاید دارن با زبون خودشون شما رو به سمت خونه میکشونن.
برای اقدام قانونی باید برای اثبات حرفت حتما شاهد داشته باشی..یا باید استشهاد تهیه کنی...اگر بگی باید شاهد داشته باشی.
از طریق قانون حرف زدن نداریم که.شما باید برای اینکه از طریق قانون حرف بزنی یا احضاریه طلاق بفرستی یا احضاریه مهریه.
اون موقع میرید دادگاه و اونجا در مقابل قاضی حرفاتونو میزنید.
اما بازم میگم...صبور باش...
گاهی برای رشد کردن باید سختی کشید،گاهی برای فهمیدن باید شکست خورد،گاهی برای بدست آوردن باید از دست داد،چون برخی درسها در زندگی فقط از طریق رنج و محنت آموخته میشوند.
علاقه مندی ها (Bookmarks)