به نور نگاه کنم ! سایه ها پشت سرم خواهند بود.
امضا 4
تشکرشده 12,544 در 2,270 پست
به نور نگاه کنم ! سایه ها پشت سرم خواهند بود.
امضا 4
baby (چهارشنبه 12 اسفند 88)
تشکرشده 16,568 در 3,447 پست
یادم باشه که
عادت به دل آگاهی را در خود بپرورانم تا همواره در راهی جادویی گام بردارم .
ani (چهارشنبه 14 بهمن 88)
تشکرشده 8,125 در 1,482 پست
یادم باشد که:
احساسات خوب است ولی عقلانت پیش نیاز تمام موفقیت های زندگی ست.......
![]()
سارا بانو (چهارشنبه 14 بهمن 88)
تشکرشده 16,568 در 3,447 پست
يادم باشه که.....
اکنون لشگر بیگانگان ( اندیشه های منفی ) را به دوردستها می تارانم . خوراک آنها ترس است . اما ایمان من آنها را از گرسنگی هلاک می کند .
ani (چهارشنبه 12 اسفند 88)
تشکرشده 12,544 در 2,270 پست
همه انسانهاسزاوار محبتند
baby (پنجشنبه 15 بهمن 88)
تشکرشده 12,544 در 2,270 پست
که گاهی احمق ها درست می گویند.
baby (چهارشنبه 12 اسفند 88)
تشکرشده 12,544 در 2,270 پست
زندگی را به سالهای عمرمان بیفزائیم ، نه سالهای عمر را به زندگیمان.
امضا 5
baby (چهارشنبه 12 اسفند 88)
تشکرشده 4,203 در 1,431 پست
تنها راه تغییر عادتها، تكرار رفتارهای تازه است
* * * * * * *
از مهم ترین كارهایی كه به عنوان یك آدم بزرگ می توانید انجام دهید اینست كه گهگاه به شادمانی دوران كودكی برگردید
* * * * * * *
آنان که به قضاوت زندگی دیگران می نشینند, از این حقیقت غافلند که با صرف نیروی خود
در این زمینه, خویشتن را از آرامش و صفای باطن محروم می کنند.
parnian1 (دوشنبه 27 دی 89)
تشکرشده 12,544 در 2,270 پست
که
آدمی ساختهی افکار خویش است فردا همان خواهد شد که امروز میاندیشیده است.
baby (دوشنبه 09 فروردین 89)
تشکرشده 12,544 در 2,270 پست
از رود بیاموزم گشاده دستی ، جاري بودن ، کمک کردن را
از خورشيد شفقت و مهربانی را
baby (سه شنبه 17 فروردین 89)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)