RE: مبلغ مهریه چقدر باید باشه؟
ايدين جان
فكر نمي كنم هيچ يك از بچه هاي تالار با مهريه بالا موافق باشن
هيچ كدوم هم ادم هاي بدبيني نيستند
ولي بايد ادم يك درصد هم احتمال چيزهاي بد تو زندگي مثل طلاق را بده و به خاطر اون يك درصد يه راهكار ساده اي پيدا كنه
فكر ميكنم اين كه ادم كم توقع باشه خوبه
تو اين دوره زمونه با مهريه هزارتايي و بالاتر، اگه يكي بگه مهريه من 100 تا سكه باشه به نظرت راجع بهش خانواده خواستگار چي ميگن؟
ميگن به به چه عروس كم توقعي،چه خانواده خوبي(فقط حرفشا نميگم ها كلا ميگم اين جوري دربارش فكر ميكنن)
اگه هم مهريه يه شاخه گل باشه بازم همين طرز فكر درموردشون صادقه
ولي پس بهتره ادم اوني كه دورانديشي بهتري را داره در نظر بگيره
اگه انشا الله هيچ مشكلي هم پيش نيومد و به خوبي و خوشي زندگي كردند كه خوب بازم يه شاخه گل و 100تا سكه فرقي نداره(به قول معروف كي مهريه را داده كي گفته)
هيچ دو نفري اول كار كه ازدواج ميكنن به طلاق اصلا فكر نميكنن و فكر ميكنن خوشبخت ترين زوج دنيا ميشن
ولي خوب بالاخره زندگيه و مشكلاتش
ادم بايد يه تصميم درست و عاقلانه بگيره
من با مهريه كم موافقم ولي نه ديگه هيچي
لباسها در آب کوتاه میشوند و برنج ها دراز. در درازای زندگی برنج باش و در پهنای آن، لباس.
واگر عمق این پند را نفهمیدی, بدان که تنها نیستی!
علاقه مندی ها (Bookmarks)