به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 71 تا 80 , از مجموع 144

Threaded View

  1. #1
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 16 مرداد 92 [ 00:03]
    تاریخ عضویت
    1389-10-15
    نوشته ها
    600
    امتیاز
    6,453
    سطح
    52
    Points: 6,453, Level: 52
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 97
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class5000 Experience Points1000 Experience Points
    تشکرها
    1,919

    تشکرشده 1,958 در 415 پست

    Rep Power
    77
    Array

    چگونه منفعل نباشيم ؟

    با عرض معذرت از كارشناساي تالار . من چون بحث در تاپيك شميم به رفتار منفعلانه كشيده شد فكر كرده بودم شايد بدرد شميم هم بخوره ولي چشم به فرمايش آني عزيز يه تاپيك جدا باز كردم تا اگه كسي مشكلي تو اين زمينه منفعل بودن رفتار داره سوالشو بپرسه و اگه كارشناساي محترم لطف كنن ما رو راهنمايي كنن .

    ببخشيد آقاي sci يه سوال داشتم .
    من خودم متوجه شدم كه تقريبا تو 90 درصد مسايل زندگيم شخص منفعلي هستم و جرات ابراز و بيان خواسته هامو ندارم . حالا الان سعي مي كنم كه تغيير كنم و دارم توي روابطم با دوستام يا خانواده ام اينو تمرين مي كنم كه از اين حالت در بيام .ولي روابط زن و شوهري يه چيز ديگه است . من هميشه از دعوا با همسرم مي ترسيدم و اعصابشو نداشتم . چون حتي اگه من نظرمو ابراز مي كردم و اون خوشش نمي يومد اين من بودم كه بايد كوتاه مي يومدم و اون هيچوقت كوتاه نمي يومد و يا بايد تا قيامت باهاش قهر مي موندم و اعصاب خودمو خورد مي كردم و مثل دوتا همخونه با هم زندگي مي كرديم يا اينكه به مرور زمان خودم كوتاه مي يومدم و پيش قدم مي شدم واسه آشتي . خوب واقعا آدم ديگه اعصابشو از دست مي ده اگه هميشه بخواد با همسرش جر و بحث كنه . مي دونم منظورتون از رفتار جرات مندانه دعوا نيست ولي بالاخره يكي بايد به نفع اونيكي كنار بكشه و تو مواردي مثل موارد من كه همسرم هيچوقت حاضر نميشد كوتاه بياد و خيلي هم ديگه خوددار ميشدم و قهرمون طولاني ميشد و مثلا من نمي خواستم بي دليل حرفشو قبول كنم و كوتاه بيام بعد يه مدت كه از قهرمون مي گذشت مي گفت بهتره بريم طلاق بگيريم ما بدرد هم نمي خوريم . ما بايد چجوري برخورد كنيم تو اينجور موارد ؟ من خودمم مي دونستم كه هر بار و هر دفعه كه مجبور ميشم و كوتاه ميام همسرم توقعش مي ره بالاتر و يه خواسته ديگشو به زور بهم تحميل ميك نه ولي واقعا بايد چيكار ميكردم ؟‌ميشه بگين افرادي مثل من با اين اوضاع بايد چه روشي رو پيش بگيرن ؟‌
    تشكر كه به سوالهاي ما انقدر با صبر و حوصله جواب مي دين . 72

  2. 29 کاربر از پست مفید saboktakin تشکرکرده اند .

    a_kamrani (شنبه 30 شهریور 92), paiize (چهارشنبه 16 مهر 93), pianozan (جمعه 21 آذر 93), saboktakin (چهارشنبه 13 دی 91), tamanaye man (دوشنبه 30 اردیبهشت 92), کلانتر جو (دوشنبه 30 بهمن 96), نوعروس (یکشنبه 21 اردیبهشت 93), میشل (جمعه 25 اسفند 91), سوده 82 (دوشنبه 17 فروردین 94), شادمانه (جمعه 11 اردیبهشت 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 05:37 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.