سلام
نذار زندگیت خراب باشه . مشکلات بعد طلاق خیلی زیاده ها .حتی همین پدر و مادر کلی بعدا سرکوفت بهت میزنن.
اگه هم بعدها موردی پیدا بشه یا خیلی سطح پایین برات میاد یا اگه سطح خوبی داشته باشه مدام ازدواج اولت رو توی سرت میزنه.وضع ازدواج که خیلی خرابه .
مرد عمل هستی یه راه بهت پیشنهاد کنم؟
این راه رو که میخوام بهت پیشنهاد کنم توی شرایط کسایی مثل شما شاید افراد کمی باشند که این کارو انجام بدن. برای همین هم هست که اکثرا به اینجا که میرسه کار ختم میشه به طلاق.اما شما بیا و یه فرد متفاوت باش . بیا و دلت به حال زندگیت که با عشق شروع کردی بسوزه . بیا و سرنوشتت رو با دستای خودت تغییر بده.با توکل به خدا










علاقه مندی ها (Bookmarks)