هیام عزیزم ممنونم بخاطر توجه و محبتت
واقعا به دعای دوست خوبی مثل تو احتیاج دارم عزیزم
تشکرشده 659 در 208 پست
هیام عزیزم ممنونم بخاطر توجه و محبتت
واقعا به دعای دوست خوبی مثل تو احتیاج دارم عزیزم
تشکرشده 568 در 180 پست
هیام (پنجشنبه 08 تیر 91)
تشکرشده 3,700 در 587 پست
ساراي عزيز
داستان زندگيتو خوندم و تحسينت كردم كه تصميم درستي گرفتي
به قول شريعتي:
انسان عبارت است از یک تردید ، یک نوسان دائمی ، هر کسی یک سراسیمگی بلاتکلیف است .
انسان به اندازه ای که به مرحله انسان بودن نزدیک می شود ، احساس تنهایی بیشتری می کند .
نترس, تو هم مثل بقيه اي و داري رشد ميكني
هر وقت احساس تنهايي كردي بدون به خودت نزديكتر شدي
به خدا توكل كن و عاشق خودت باش
موفق باشي
http://www.hamdardi.net/imgup/42110/...91a849fe87.gifترجیح میدهم حقیقتی مرا آزار دهد تا اینکه دروغی آرامم کند...
z o h r e h (پنجشنبه 08 تیر 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)