نمیدونم چرا ولی یه چیز یتوی دلمه میگه همه چیز درست میشه فقط یکم باید صبور باشید بانو 
تو همه زندگی های سختی و مشکلات وجود داری بعضی واقعا آدم را اذیت میکنن خیلی زیاد ولی خوبیش اینه بعد گذراندن این مشکلات محکمتر و قویتر میشیم.وقتی بدنسازی میرفتم اینو خوب یاد گرفتم عضلات وقتی به بالاترین میزارن رشد میرسن که بیشترین فشار را بهشان وارد کنیم واقعا سخت بود اینقدر فشار زیاد بود داد میزدم پوست صورتم مثل گچ سفید میشد باشگاه تمام میشد نای راه رفتن نداشتم
روزهای خوب نزدیکه بانو
یه پیشنهاد تایپیکت یکم قدیمی و کهنه شده یه تایپیک جدید بزن با یه حال و هوای جدید یه توضیح مختصرم در مورد وضعیتت بزن.ولی لطفا با تغییر تایپیک سعی کن یکم روحیه خودتم تغییر کنه یه تایپیک مثبت و پرانرژی
دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !
علاقه مندی ها (Bookmarks)