گل ياس
صحبتهاي خانم " يك زن اميدوار" خيلي خوب و موجه بود.
عزيزم تا حد امكان از تداخل اطرافيان در مسائل و مشكلات زندگيت حذر كن.
من براي يك بار در عمرم اينكارو كردم و ضربه سهمگيني خوردم. با وجود اينكه خانوادهام بد منو نمي خواستند. ولي مشكل منو پيچيدهتر كردن.
همون دفعه اول اگه با يك زبون احساسي و زنونه ب حرف مياورديش الان ديگه زنعموي شوهر، همسايه، خاله همسايه و ... وارد ماجرا نميشدن.
قصدم سرزنشت نيست عزيزم. مي خوام برات تجربه بشه.
الان هم خوب به صحبت هاي يك زن اميدوار گوش كن و انجامش بده. حتي باز هم به نظرم اگر از در احساس وارد بشي خيلي بهتره. (اگر مي خواي زندگيت را نجات بدي).
شوهرت توسط پدر و مادرش استحاله شده. صدات را نميشنوه
صدات را به گوش دلش برسون. به هر طريقي كه ميتوني.
براي ارتباط با شوهرت يا راهي را پيدا كن و يا راهي را بساز .[b]








زندگی منم مثل گل یاس بود و منم دقیقا تمام کارایی که گفتی رو انجام دادم و الان خیلی از زندگیم راضی هستم .خدا رو شکر .خیلی هم به گل یاس اصرار داشتم که حتما این کارو بکنه .آدم باید اشتباهات خودش رو بپذیره و برای جبرانش تلاش کنه .


علاقه مندی ها (Bookmarks)