به نظر من هر چیزی خوبه ولی بجا و به اندازه.
تشکرشده 419 در 163 پست
به نظر من هر چیزی خوبه ولی بجا و به اندازه.
تشکرشده 222 در 118 پست
هر چی افراط و تفریطش خوب نیست
تشکرشده 27 در 23 پست
سلام
موضوع این بود؟؟؟؟
برخی خانم ها وقتی که میخواهند خانه را ترک کنند آرایش می کنند یا حد اقل ارایش ایشان با وقتی که در منزل هستند متفاوت می باشد؟ قصدم از طرح این موضوع بررسی روانشناسانه است، این موضوع از دیدگاه من، نه خوب است نه بد، یک واقعیت اجتماعی است، لذا خواهش میکنم که برای روشن شدن زوایای پنهانی این موضوع، مشارکت نمایید.
من به شخصه بیرون از خونه آرایش نمی کنم. چون دوست ندارم مردم بهم مثل یک شیئ نگاه کنند. یا مجبور باشم نگاه های هرزه مردان را تحمل کنم. از این شیوه نگاه کردن چندشم میشه.
در مورد نیاز به مورد توجه قرار داده شدن گفتید...
در این مورد من بیشتر دوست دارم از طریق توانایی هام و استعداد هام به عنوان یک انسان مطرح بشوم نه از طریق جنسیتم.
در مورد حس زیبایی طلبی ...
من عاشق زیاییم. و از هر چیز زیبایی که توی جامعه و طبیعت باشه استقبال می کنم. شاید تو خونه برای ارضا این حس آرایش کنم، ولی دوست دارم در بیرون این حس را از طریق زیبایی های فکریم تامین کنم...
اینکه اعتملد به نفس به افراد می ده را موافقم ولی شخصیت آدم را به عنوان یک انسان خورد می کنه.
موفق باشید.
sade begham... (جمعه 26 آذر 89)
تشکرشده 926 در 486 پست
یک مرد در خانه پیژامه با پیراهن زیر یا روبدوشامبر یا لباس خانه می پوشد و زنان نیز لباس خانه را که راحت تر است و مرد نیز مویش را برای بیرون رفتن شانه می کند یا به خود ادکلن زده یا انگشتر عقیق یا کراواتش را می زند و لی در خانه بدون این چیزهاست و مسلم است که زنان نیز برای خوب جلوه کردن و رسمی شدن و برای بیرون آرایش می کنند و در برابر شوهرشان به دلیل خودمانی بقودن و راحت بودن و عادت کردن از دیدنش آرایش نمی کنند این اصلاً مورد بغرنج یا مسئله ای برای سؤال کردن نیست و بنده در شگفتم که دوستان چرا وقتشان را برای این حرفها تلف می کنند؟!!
تشکرشده 281 در 126 پست
سوال شما مثل این می مونه که بگید چرا اقایون اصلاح می کنند؟؟؟
خب این ذات آدمیزاد هست که می خواد در هر چیزی بهترین باشه . خانم ها نیز ؟ارایش می کنند برای زیبایی بیشتر.
با نظر گرد آفرید موافقم.
تشکرشده 281 در 126 پست
به نظر من آقای گرد آفرید بهترین جواب ها رو در این تاپیک دادند![]()
تشکرشده 37,361 در 7,159 پست
سلام گردآفرید
خب عادت كردن زن و شوهرها به هم و به این وضعی كه در پست 84 شما آمده است ، موجب می شود كه در كوچه و خیابان مرغ همسایه غاز بنماید.
آراستن و تمییز بودن در مراودات رسمی طبیعی و لازم است. اما این مغایرت ندارد كه زن و شوهر در منزل هم لباسهای آراسته و زینتی به تن داشته باشند(متناسب با حریم خانواده)، و اصولا هرگونه تنوعی در محیط منزل از آرایش، لباس، سورپرایز كردن، تنوع كلامی، شوخی و ... می تواند منجر به تاثیرات مثبت در خانواده بشود.
البته نمی توان انكار كرد كه در محیط خارج خانواده علاوه بر مسائل علمی مسائل مذهبی هم تاثیر گذاره و افراد تحت آموزه های خود وعادتهای خود اقدام می كنند.
تشکرشده 27 در 23 پست
گردآفرید و دوستان عزیز
زن آفریده شده برای طنازی و دل بری، وبرای اینکه در کنار مرد توی کانون خونواده به آرامش برسند... این آرایش هم از مقدمات آن است. توی همه اعصار بوده که اشاره شد...
من با نظر مدیر عزیزمون کاملا موافقم.
اینکه دلیل شخصی افراد از آرایش چیه خیلی روش بحث شد... من تمام دلایل را قبول دارم.
اما اینکه افراد به این دلایل توی خونه آراستگی کمتری داشته باشند را قبول ندارم.
خونه باید کانون محبت باشد نه اینکه به خاطر روزمرگی آن تبدیل به یک خابگاه برای طرفین بشود.
موفق باشید.
تشکرشده 22 در 14 پست
ساده بگم عزیز چی چیو زن آفریده شده برای طنازی و دلبری .
تشکرشده 22 در 14 پست
من با نظر دانه دوسن یکمون که نظرشون مثه خودشون یکه موافقم .
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)