امروز حدود ساعت 11 بهش اس دادم
- سلام صبح بخیر کی می خواهی بری؟ اگه دوست داری قبلش یکم باهم حرف بزنیم
ج-سلام تو راهم کاردارم(کارشو گفت سانسور کردم) باید زودتر برسم
- بسلامت مواظب خودت باش
ج- باشه شما هم مواظب باشید
تشکرشده 599 در 247 پست
امروز حدود ساعت 11 بهش اس دادم
- سلام صبح بخیر کی می خواهی بری؟ اگه دوست داری قبلش یکم باهم حرف بزنیم
ج-سلام تو راهم کاردارم(کارشو گفت سانسور کردم) باید زودتر برسم
- بسلامت مواظب خودت باش
ج- باشه شما هم مواظب باشید
تشکرشده 26 در 13 پست
سلام بهار جان
انشاالله همون سوره واقعه ای که ختم دادی کمکت کنه انشاالله قرآن پشت و پناهت باشه.خیلی دعات میکنم بهارم امیدوارم هر چه زودتر مشکلت حل بشه و بری سر خونه زندگیت.برات 5 بار حدیث کسا نذر کردم انشاالله که دعام بی اثر نباشه.از دایی شهیدم خواستم که کمکت باشه تا الان که هر چی ازش خواستم بهم داد انشاالله مشکل تو هم حل بشه خانومم![]()
بهار_68 (جمعه 03 آبان 92)
تشکرشده 599 در 247 پست
تشکرشده 36,137 در 7,447 پست
این تاپیک از حد مجاز عبور کرده
بهار عزیز
لطفاً با یک جمع بندی از راهنمایی های داده شده تا کنون و اقداماتی که بنا به راهنمائیها داشته ای تاپیک را برای قفل شدن و در صورت نیاز باز کردن تاپیک جدید آماده کنید
موفق باشی
بهار_68 (جمعه 03 آبان 92)
تشکرشده 599 در 247 پست
با توجه به تذکر فرشته مهربون تاپیک جدید http://www.hamdardi.net/thread-30938.html#post303080 را باز کردم
فرشته مهربون ممنون تاپیک برای قفل شدن آماده است![]()
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)