به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 9 از 10 نخستنخست 12345678910 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 81 تا 90 , از مجموع 99
  1. #81
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 13 مرداد 00 [ 08:55]
    تاریخ عضویت
    1392-5-14
    نوشته ها
    202
    امتیاز
    10,223
    سطح
    67
    Points: 10,223, Level: 67
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 227
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    18

    تشکرشده 260 در 112 پست

    Rep Power
    36
    Array
    ممنونم عزیزم.
    مادر همسرم دیگه پیش ما نیست خونه یکی دیگه از بچه هاشه. اگر یم بود واسه حال خودم هم بهتر بود چون وقت کمتری داشتم واسه غصه خوردن. الان بیماری اون انرژی هم ازم گرفته.
    در حال حاضر هیچ انگیزه، کشش، علاقه یا هرگونه انرژی ای ندارم. همش دوست دارم بخوابم. چشمام درد می کنه و سنگینه.
    اینهمه تلاش اینهمه زحمت این همه کار چه فایده؟ وقتی کسی نمی بینه از تشکرش گذشته حداقل غر نزنه، زیر لب فحش نده بهم. همش هوای گریه دارم. خیلی وقته حتی اشکام هم نمیومد ولی دیشب یه دل سیر گریه کردم تا سبک شدم. امروز کمی بهترم.
    سعی می کنم حال بدم رو بهتر کنم . سعی می کنم خوب بشم. با دخترم خوبم. کمتر سرش داد میزنم. بیشتر براش وقت میذارم.

  2. 3 کاربر از پست مفید دلسا تشکرکرده اند .

    ammin (سه شنبه 25 شهریور 93), khaleghezey (سه شنبه 25 شهریور 93), zendegiye movafagh (سه شنبه 25 شهریور 93)

  3. #82
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    دوشنبه 20 دی 00 [ 13:07]
    تاریخ عضویت
    1390-10-20
    نوشته ها
    1,523
    امتیاز
    24,667
    سطح
    95
    Points: 24,667, Level: 95
    Level completed: 32%, Points required for next Level: 683
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,759

    تشکرشده 3,304 در 1,073 پست

    Rep Power
    220
    Array
    علت فحش دادنش چیه ؟
    از راه میرسه درو باز می کنه فحش میده یا اتفاقی می افته ؟
    باید بررسی کنی علت ناراحتیشو بفهمی و برطرفش کنی
    باید انرژی و وقت بذاری
    پشت هر کوه بلند، سبزه زاری است پر از یاد خدا, و در آن باغ کسی می خواند, که خدا هست، دگر غصه چرا ؟

  4. 3 کاربر از پست مفید zendegiye movafagh تشکرکرده اند .

    khaleghezey (سه شنبه 25 شهریور 93), paiize (چهارشنبه 26 شهریور 93), رزا (سه شنبه 25 شهریور 93)

  5. #83
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 13 مرداد 00 [ 08:55]
    تاریخ عضویت
    1392-5-14
    نوشته ها
    202
    امتیاز
    10,223
    سطح
    67
    Points: 10,223, Level: 67
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 227
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    18

    تشکرشده 260 در 112 پست

    Rep Power
    36
    Array
    دلیلش شاید خودم باشم. رفتارم سرده. نمیدونم
    فحش رو زیر لب میگه. بیشتر ایراد میگیره.
    ما تازه اسباب کشی کردیم. من دست تنهام و هنوز فرصت نشده همه چیزو بذارم سرجاش. مثلا دنبال یه چیزی می گرده. کمی طول می کشه تا پیدا بشه. همیشه هم خودم واسش پیداکردم و نهایت 5 الی 15 دقیقه طول کشیده ولی اون بازم ناراضیه میگه باید بدونی چی رو کجا گذشتی.
    من میدونم بخاطر اینکه مادرش مریضه یا خودش سرما خورده عصبی تر شده ولی منم آدمم. شاید اون هم اونجوری که من میگم بد نباشه. اون هم حق داره. اون هم حتما دلش میخواد خونه شاد باشه. ولی خودش توی خونه هیچوقت شاد نبوده چه من خوب باشم چه بد.
    دارم سعی می کنم خودمو قانع کنم که حالم خوب باشه. من باید بتونم. باید شاد باشم. باید احساسات بدم رو کنترل کنم.

  6. 4 کاربر از پست مفید دلسا تشکرکرده اند .

    ammin (سه شنبه 25 شهریور 93), khaleghezey (سه شنبه 25 شهریور 93), paiize (چهارشنبه 26 شهریور 93), zendegiye movafagh (سه شنبه 25 شهریور 93)

  7. #84
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 26 شهریور 93 [ 13:13]
    تاریخ عضویت
    1393-6-19
    نوشته ها
    3
    امتیاز
    19
    سطح
    1
    Points: 19, Level: 1
    Level completed: 37%, Points required for next Level: 31
    Overall activity: 0%
    تشکرها
    0

    تشکرشده 7 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array
    دلسای عزیز سلام
    دوستی داشتم که در دوران عقد از شوهرش جدا شد اونم به خاطر این که شوهرش تمایلات همجنس................. داشت
    این تنها موردی هست که قدیمیها هم سریع برا طلاق فرزندانشون اقدام می کردن و تا مادر بزرگش متوجه قضیه شد در عرض یکماه طلاقش رو گرفت
    به نظمر شما تحت تاثیر موقعیت اجتماعی همسرتون هستین و جدا نمی شین و از یه طرف هم زنی ضعیف هستین
    شما به کنار
    چرا دختر شما باید تو همچین خانواده ای رشد کنه
    چرا طلاق نمی گیرین و زندگی خودتون و بچتون رو اداره کنین؟
    دلایل شما برای طلاق بسیار محکم هست
    چرا واقعیت رو به همسرتون نمی گین و جدا نمی شین؟
    چرا با یه بزرگتر تو فامیلتون صحبت نمی کنین
    یعنی یه بزرگتر هم تو فامیل شما پیدا نمی شه
    یا شما می خواید با ظاهر زندگیتون فقط دیگران را گول بزنین
    من تعجب می کنم از دوستانی که شما رو تشویق به ادامه زندگی می کنن
    ایا این تلاش های شما برای این زندگی نتیجه هم داده
    اگر واقعن چیزایی که می گین راسته شما فقط یک راه دارین اون هم طلاق
    اگه تلخ نوشتم معزت می خوام
    فقط برو به یه پیرزن بی سسواد تو فامیلتون بگو ببین اون چی بهت می گه

  8. 3 کاربر از پست مفید زینب خانم تشکرکرده اند .

    marta (سه شنبه 25 شهریور 93), sanjab (سه شنبه 25 شهریور 93), گیسو کمند (پنجشنبه 21 اسفند 93)

  9. #85
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    یکشنبه 17 خرداد 05 [ 11:17]
    تاریخ عضویت
    1392-4-02
    محل سکونت
    ایران
    نوشته ها
    2,013
    امتیاز
    37,353
    سطح
    100
    Points: 37,353, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 35.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    4,467

    تشکرشده 6,549 در 1,838 پست

    Rep Power
    0
    Array
    خانم دلسا شما احساسات لطیفی دارید وسعی میکنید خوب همسرتون رودرک کنید امیدوارم قدرتون روبدونه.همانطورکه شما قدراونو میدونید واین توی پستهات معلومه.همه پدرومادرها یا همه مردم که همیشه سالم نیستن بیماری وگاهی حتی فقر جزئی از زندگی ماست اگه نباشه خیلی بهتره ولی وقتی هم میاد نبایدناشکربودو همش غصه خورد باغصه خوردن مشکلات بیشترمیشه حتماشوهرت هم اینارومیدونه.شما احتیاج به دلداری و ناز و نوازش توسط شوهرت داری وقتی این کاروکنه حال خودش هم خوب میشه وانرژی مثبت میگیره..تغییرمنزل ومکان یه بحران کوچولو داره ولی خیلی زود عادت میکنید.جای وسایل هم پیدامیکنیداولش اینجوریه چون جاشون تغییرکرده. شوهرت بایدپیله ی ترسهاشو بشکنه و واقعا نفس بکشه وبرسریخ زدگی فریاد بکشه او یک مردقوی وکامله که هیچی ازبقیه کم نداره اصلابه ترسهاش فکرنکنه به نور روشنایی امید خنده شادی فعالیت دست همسرگرفتن بازی با بچه گپ بادوستان وخانواده فکرکنه

    - - - Updated - - -

    به قول خانم بالهای صداقت وقتی میخوای شنا کنی که نبایدهمش کناراستخرادای شنا کردن رودربیاری بایدبزنی به استخر مواجهه بشی اهل عمل باشی حتی اگه اولش کم وکوچیک باشه . شاید فکرکنه بقیه دوسش ندارن وقبل از روابطش بامردم با این تفکربره جلو وخودش باعث سردی بقیه بشه اول بایدخودشو دوست داشته باشه اگه دوست داشتنی نبود شما بعدازاین همه پستی وبلندی زندگی دوسش نمیداشتی.امیدوارم ذهن وفکروقلبش پرازخوبی ونوروافکاروتصاویر مثبت بشه وروی رفتارش تأثیرکنه. وقتی کسی زیرلب فحش میده یعنی احساس کشش به طرف مقابل داره اما جلوی ارتباط خودش روداره میگیره باید سدهای ارتباطات روبشکنه . یه معلم فلسفه داشتیم همیشه میگفت ذات هستی و وجود جشن وسروره بخاطرهمین باپیوند دوزوج مردم شادباش میگند و عده ای پایکوبی میکنن. هیچ پرنده ای زانوی غم بغل نکرده همیشه درحال نشاط وپرواز وحرکات زیباست.بچه های گربه تابزرگ میشن درحال بازی وورجه وورجه هستند اینا همه پرازپیام امید برای ماست اگه به صدای طبیعیت وصدای پرنده وصدای بچه ها توی کوچه گوش کنی نبض واقعی زندگی وگوشه ای ازحقیقت رو متوجه میشی که امیدونشاط هست. نشاط اعتماد بنفس روبالامیبره غم هاوافکاربیهوده و یخ زده رو ذوب میکنه به قول امضای یکی از دوستان به جای لعنت فرستادن به تاریکی شمعی روشن کن هرچی به غم وغصه فکرکنی بزرگترمیشه بایدقالش بذاری وشادی رودرآغوش بگیری. شوهرت هراشتباهی کرده بایدخودش روببخشه شاه بخشیده وزیرنمیبخشه خدابخشیده خودش خودشو نمیبخشه.همیشه بایدبه رحمت خدا امیدواربود

    - - - Updated - - -

    به قول خانم بالهای صداقت وقتی میخوای شنا کنی که نبایدهمش کناراستخرادای شنا کردن رودربیاری بایدبزنی به استخر مواجهه بشی اهل عمل باشی حتی اگه اولش کم وکوچیک باشه . شاید فکرکنه بقیه دوسش ندارن وقبل از روابطش بامردم با این تفکربره جلو وخودش باعث سردی بقیه بشه اول بایدخودشو دوست داشته باشه اگه دوست داشتنی نبود شما بعدازاین همه پستی وبلندی زندگی دوسش نمیداشتی.امیدوارم ذهن وفکروقلبش پرازخوبی ونوروافکاروتصاویر مثبت بشه وروی رفتارش تأثیرکنه. وقتی کسی زیرلب فحش میده یعنی احساس کشش به طرف مقابل داره اما جلوی ارتباط خودش روداره میگیره باید سدهای ارتباطات روبشکنه . یه معلم فلسفه داشتیم همیشه میگفت ذات هستی و وجود جشن وسروره بخاطرهمین باپیوند دوزوج مردم شادباش میگند و عده ای پایکوبی میکنن. هیچ پرنده ای زانوی غم بغل نکرده همیشه درحال نشاط وپرواز وحرکات زیباست.بچه های گربه تابزرگ میشن درحال بازی وورجه وورجه هستند اینا همه پرازپیام امید برای ماست اگه به صدای طبیعیت وصدای پرنده وصدای بچه ها توی کوچه گوش کنی نبض واقعی زندگی وگوشه ای ازحقیقت رو متوجه میشی که امیدونشاط هست. نشاط اعتماد بنفس روبالامیبره غم هاوافکاربیهوده و یخ زده رو ذوب میکنه به قول امضای یکی از دوستان به جای لعنت فرستادن به تاریکی شمعی روشن کن هرچی به غم وغصه فکرکنی بزرگترمیشه بایدقالش بذاری وشادی رودرآغوش بگیری. شوهرت هراشتباهی کرده بایدخودش روببخشه شاه بخشیده وزیرنمیبخشه خدابخشیده خودش خودشو نمیبخشه.همیشه بایدبه رحمت خدا امیدواربود
    ای بامن وپنهان چودل ،از دل سلامت میکنم.

  10. 5 کاربر از پست مفید ammin تشکرکرده اند .

    del (چهارشنبه 26 شهریور 93), khaleghezey (سه شنبه 25 شهریور 93), paiize (چهارشنبه 26 شهریور 93), zendegiye movafagh (سه شنبه 25 شهریور 93), آرام دل (سه شنبه 25 شهریور 93)

  11. #86
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    دوشنبه 20 دی 00 [ 13:07]
    تاریخ عضویت
    1390-10-20
    نوشته ها
    1,523
    امتیاز
    24,667
    سطح
    95
    Points: 24,667, Level: 95
    Level completed: 32%, Points required for next Level: 683
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,759

    تشکرشده 3,304 در 1,073 پست

    Rep Power
    220
    Array
    شاد باش
    تو می تونی
    مطمئنم
    خیلی به خونه داری اهمیت بده خیلی مهمه
    پشت هر کوه بلند، سبزه زاری است پر از یاد خدا, و در آن باغ کسی می خواند, که خدا هست، دگر غصه چرا ؟

  12. 3 کاربر از پست مفید zendegiye movafagh تشکرکرده اند .

    khaleghezey (سه شنبه 25 شهریور 93), paiize (چهارشنبه 26 شهریور 93), آرام دل (سه شنبه 25 شهریور 93)

  13. #87
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 05 تیر 97 [ 14:07]
    تاریخ عضویت
    1392-5-19
    نوشته ها
    312
    امتیاز
    8,869
    سطح
    63
    Points: 8,869, Level: 63
    Level completed: 40%, Points required for next Level: 181
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    480

    تشکرشده 882 در 242 پست

    Rep Power
    62
    Array
    دلسا تو همیشه از رفتارهای شوهرت میگی !!
    چرا از رفتارهای خودت نمیگی ؟
    چرا یه ذره جسور نیستی ؟
    من همیشه تاپیکت رو دنبال می کنم
    دختر تو چرا انقدر ساکتی ؟
    من احساس می کنم تو خونه شما همیشه سکوت مطلقه
    حتی داد بزن ، اعتراض کن
    اون اگه سکوت می کنه و زیر لب فحش میده ، چون جرات با هم حرف زدن رو ندارید
    به خدا از دست این سکوت های تو منم عصبی شدم

    خب وقتی اینجوری یه چیزی میگه تو چه عکس العملی نشون میدی ؟
    سکوت می کنی ؟
    جواب میدی ؟
    قانعش می کنی ؟
    عصبانی میشی و جواب میدی ؟
    به شوخی جواب میدی ؟

    چیکار می کنی ؟ واقعا برام سواله

    خب برگرد بگو تازه اومدیم . به جای اینکه کمکم کنی ، غر می زنی ؟
    یا بگو ببخشید حافظه انیشتین ندارم
    یا هرچی

    ولی نشون بده کار کردی و اعتراض کن
    این سکوت رو بشکن دلسا

    به خدا چاره درد تو فقط شکستن این سکوته

    بشکن این سکوت روبذار شوهرت هم بشکنه و حرف بزنه

    رفتی رو سکوت مطلق که چی دختر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  14. 3 کاربر از پست مفید veis تشکرکرده اند .

    del (چهارشنبه 26 شهریور 93), khaleghezey (سه شنبه 25 شهریور 93), paiize (چهارشنبه 26 شهریور 93)

  15. #88
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 13 مرداد 00 [ 08:55]
    تاریخ عضویت
    1392-5-14
    نوشته ها
    202
    امتیاز
    10,223
    سطح
    67
    Points: 10,223, Level: 67
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 227
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    18

    تشکرشده 260 در 112 پست

    Rep Power
    36
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط زینب خانم نمایش پست ها
    دلسای عزیز سلام
    دوستی داشتم که در دوران عقد از شوهرش جدا شد اونم به خاطر این که شوهرش تمایلات همجنس................. داشت
    این تنها موردی هست که قدیمیها هم سریع برا طلاق فرزندانشون اقدام می کردن و تا مادر بزرگش متوجه قضیه شد در عرض یکماه طلاقش رو گرفت
    به نظمر شما تحت تاثیر موقعیت اجتماعی همسرتون هستین و جدا نمی شین و از یه طرف هم زنی ضعیف هستین
    شما به کنار
    چرا دختر شما باید تو همچین خانواده ای رشد کنه
    چرا طلاق نمی گیرین و زندگی خودتون و بچتون رو اداره کنین؟
    دلایل شما برای طلاق بسیار محکم هست
    چرا واقعیت رو به همسرتون نمی گین و جدا نمی شین؟
    چرا با یه بزرگتر تو فامیلتون صحبت نمی کنین
    یعنی یه بزرگتر هم تو فامیل شما پیدا نمی شه
    یا شما می خواید با ظاهر زندگیتون فقط دیگران را گول بزنین
    من تعجب می کنم از دوستانی که شما رو تشویق به ادامه زندگی می کنن
    ایا این تلاش های شما برای این زندگی نتیجه هم داده
    اگر واقعن چیزایی که می گین راسته شما فقط یک راه دارین اون هم طلاق
    اگه تلخ نوشتم معزت می خوام
    فقط برو به یه پیرزن بی سسواد تو فامیلتون بگو ببین اون چی بهت می گه
    ممنونم زینب خانوم. من بچه دارم نمی تونم مثل دوست شما راحت ازش جدا بشم. دلم واسه دخترم می سوزه. اون که از هیچی خبر نداره. اینجا با پدرش بهش خوش میگذره.
    توی خانوادمون بزرگتر هست ولی وقتی خبر ندارن از هیچی پس توصیه ای هم واسه جدایی ندارن. من که به کسی نگفتم.
    من ضعیفم. من نمی تونم بدون پشتوانه مالی جدا بشم. اگر استقلال مالی داشتم حتما جدی به جدایی فکر می کردم. برگردم کجا؟؟ پیش پدر و مادرم؟ اونها خودشون هم اوضاع مالی مناسبی هم ندارن. در حد خودشون فقط دارن.
    نه. اصلا نمیتونم فکر برگشت به اونجا رو بکنم.
    اهر زندگی من همه رو گول زده. همه دوست دارن جای من باشم و من بلعکس. هیچوقت نخواستم اینجا باشم.

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط veis نمایش پست ها
    دلسا تو همیشه از رفتارهای شوهرت میگی !!
    چرا از رفتارهای خودت نمیگی ؟
    چرا یه ذره جسور نیستی ؟
    من همیشه تاپیکت رو دنبال می کنم
    دختر تو چرا انقدر ساکتی ؟
    من احساس می کنم تو خونه شما همیشه سکوت مطلقه
    حتی داد بزن ، اعتراض کن
    اون اگه سکوت می کنه و زیر لب فحش میده ، چون جرات با هم حرف زدن رو ندارید
    به خدا از دست این سکوت های تو منم عصبی شدم

    خب وقتی اینجوری یه چیزی میگه تو چه عکس العملی نشون میدی ؟
    سکوت می کنی ؟
    جواب میدی ؟
    قانعش می کنی ؟
    عصبانی میشی و جواب میدی ؟
    به شوخی جواب میدی ؟

    چیکار می کنی ؟ واقعا برام سواله

    خب برگرد بگو تازه اومدیم . به جای اینکه کمکم کنی ، غر می زنی ؟
    یا بگو ببخشید حافظه انیشتین ندارم
    یا هرچی

    ولی نشون بده کار کردی و اعتراض کن
    این سکوت رو بشکن دلسا

    به خدا چاره درد تو فقط شکستن این سکوته

    بشکن این سکوت روبذار شوهرت هم بشکنه و حرف بزنه

    رفتی رو سکوت مطلق که چی دختر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    رفتار من همش سکوته. یا گاهی هم لجبازی. چی دربار رفتارم بگم؟؟
    مثلاً
    دنبال سررسید دانشگاش میگرد. 4 ماهه دانشگاه نرفته و تعطیلات بوده.
    از من انتظار داره که من اونو یه جایی دم دست گذاشته باشم (درباره تمام وسایلش این انتظار رو داره) خودش که نمیگه کدوم مهمتره و بذار یه جایی. حسابی غر میزنه که آدم باید سلیقه داشته باشه. من چجوری بین اینهمه وسایل حالا پیداش کنم؟ من دیگه فایده ای نداره برام که پیدا بشه؟ من نمیتونم انتخاب واحد کنم!.
    همه چی رو بهم میریزه. من مجبورم سکوت کنم که نکنه آقا عصبی بشه و بخواد یه چیزی بگه که بیشتر ناراحتم کنه.
    میگم پیدا میشه. یا بذار خودم پیدا می کنم. میگه تو میتونی پیداش کنی؟؟!!!
    همون موقع هم پیدا میشه و اون میره ومن میمونم و یه حرفایی که نشده بزنم و رو دلم سنگینی می کنه.
    حرف زدن با اینجور آدما فایده اش تحقیر شدن و مقصر شدن خودمه.سکوت بهترین راهیه که سراغ دارم.
    اونقدر جسور نیستم که بخوام جواب بدم. اگرجواب هم بدم یا بیشتر عصبی میشه یا حرفایی رو به هم میبافه که اصلا ربطی به اون موقعیت ندارن.

  16. کاربر روبرو از پست مفید دلسا تشکرکرده است .

    paiize (چهارشنبه 26 شهریور 93)

  17. #89
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 26 شهریور 93 [ 13:13]
    تاریخ عضویت
    1393-6-19
    نوشته ها
    3
    امتیاز
    19
    سطح
    1
    Points: 19, Level: 1
    Level completed: 37%, Points required for next Level: 31
    Overall activity: 0%
    تشکرها
    0

    تشکرشده 7 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array
    دلسا جان وقتی بهشون چیزی نگفتی معلومه که نمی دونن
    علم غیب که ندارن
    خیلی راحت به پدر و مادر یا برادر یا خواهر بزرگتر بگو
    جدا شو
    بالاخره یه مهریه ای یه نفقه ای چیزی بهت تعلق می گیره
    بچت زندگی رو دوس داره که مادر شاد و سالم باشه
    نه یه مادر افسرده با یه پدر همجنسباز
    عزیزم ضعیفی؟
    کاری نداره قوی شو
    زندگیت رو اداره کن
    به نظرم باید خیلی کوته فکر باشی که به خاطر کور کردن چشم دیگران و حفط طاهر و پز دادن به این زندگیت ادامه بدی
    عزیزم برو کار پیدا کن
    برو کارگری کن ولی این خفت رو تحمل نکن
    مطمئنم به بچت هم خوش نمی گذره تو اون زندگی لجن
    بعد چرا به ش.هرت نگفتی که واقعیت رو می دونی،
    والله به خدا هیچ کس زندگی با یه مرد همجنسباز بد اخلاق رو تایید نمی کنه
    بعد شما نیاز جنسیتون رو چطور تامین می کنین؟جوابشو هم شما می دونی هم من
    این همه مشاور خوب تو این شهر هست
    حتی می تونی با ایمیل از دکتر هولاکویی و آزیتا حاجیان هم کمک بگیری
    ولی شما نمی خوای بری دنبال راه حل
    می خوای بمونی تا با طاهر زندگیت دیگرانو چششونو در بیاری
    می خوام باهات تند باشم
    می خوام باهات تلخ باشم تا به خودت بیای
    رو پای خودت وایسا
    اعتماد به نفس داشته باش
    بابا حداقل دردت رو به پدر و مادرت بگو ببین اونا چچی میگن حرف اونا چیه
    به خدا قسم یه نفر یه کلاس سواد هم داشته باشه به شما می گه جدا شو

    - - - Updated - - -

    خیلی دلم می خواد جواب مدیر همدردی رو هم بدونم
    ای کاش می اومدن و حداقل نطرشون رو می گفتن
    من کسیم که هر کسی حرف جدایی تو زندگی بزنه به شدت برخورد می کنم و می گم جدا نشو و زندگیت رو بساز
    ولی به شما می گم به حکم خدا جدا شو

  18. کاربر روبرو از پست مفید زینب خانم تشکرکرده است .

    گیسو کمند (پنجشنبه 21 اسفند 93)

  19. #90
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    دوشنبه 20 دی 00 [ 13:07]
    تاریخ عضویت
    1390-10-20
    نوشته ها
    1,523
    امتیاز
    24,667
    سطح
    95
    Points: 24,667, Level: 95
    Level completed: 32%, Points required for next Level: 683
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,759

    تشکرشده 3,304 در 1,073 پست

    Rep Power
    220
    Array
    دوستان عزیز که قصد راهنمایی دارید خانم دلسا چند بار گفته که قصدش جدایی نیست پس لطفا اگه راهکاری ندارید برای درست شدن زندگیش روحیه خودش رو هم ازش نگیرید
    ایشون به خاطر بچش هم که شده می خواد زندگیشو رو درست کنه
    که من فکر می کنم اگه از لاک سکوت درآد و روحیه شادتری داشته باشه همسرش هم به سمتش برمیگرده
    چه باب شده اولین راه همه شده جدایی
    هر مشکلی رو می یای می نویسی میگن جدا شو
    بابا هر زندگی یه مشکلی داره هنر اینه که مشکلات رو حل کنید و کانون خانواده مستجکم شه
    چه بسا همسر ایشون هم ترک کنه و زندگی شیرینی داشته باشن
    چرا یه بچه رو از داشتن موهبت پدر و مادر محروم می کنید ؟؟
    پشت هر کوه بلند، سبزه زاری است پر از یاد خدا, و در آن باغ کسی می خواند, که خدا هست، دگر غصه چرا ؟

  20. کاربر روبرو از پست مفید zendegiye movafagh تشکرکرده است .

    رزا (سه شنبه 01 مهر 93)


 
صفحه 9 از 10 نخستنخست 12345678910 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. از فردی که برای ازدواج در ارتباطیم دوروزه بيخبرم و دلواپس چه باید بکنم ؟
    توسط Goldennight در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: دوشنبه 10 فروردین 94, 01:08
  2. پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: پنجشنبه 11 اردیبهشت 93, 09:49
  3. تغییر نظر خواستگاران پس از اطلاع از مشکلم
    توسط saba24 در انجمن خواستگاری
    پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: شنبه 20 اسفند 90, 18:10
  4. آیا تنها راه نجات زندگی ام تغییر خودم است؟ این تغییر یعنی چی؟
    توسط خاموش در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 19
    آخرين نوشته: چهارشنبه 24 فروردین 90, 12:55
  5. معرفی ودانلودكتب روانشناسی کاربردی درحوزه تغییرات فردی،خودشناسی
    توسط مدیرهمدردی در انجمن معرفی کتب روانشناسی
    پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: دوشنبه 06 دی 89, 14:43

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:38 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.