دلسا تو همیشه از رفتارهای شوهرت میگی !!
چرا از رفتارهای خودت نمیگی ؟
چرا یه ذره جسور نیستی ؟
من همیشه تاپیکت رو دنبال می کنم
دختر تو چرا انقدر ساکتی ؟
من احساس می کنم تو خونه شما همیشه سکوت مطلقه
حتی داد بزن ، اعتراض کن
اون اگه سکوت می کنه و زیر لب فحش میده ، چون جرات با هم حرف زدن رو ندارید
به خدا از دست این سکوت های تو منم عصبی شدم
خب وقتی اینجوری یه چیزی میگه تو چه عکس العملی نشون میدی ؟
سکوت می کنی ؟
جواب میدی ؟
قانعش می کنی ؟
عصبانی میشی و جواب میدی ؟
به شوخی جواب میدی ؟
چیکار می کنی ؟ واقعا برام سواله
خب برگرد بگو تازه اومدیم . به جای اینکه کمکم کنی ، غر می زنی ؟
یا بگو ببخشید حافظه انیشتین ندارم
یا هرچی
ولی نشون بده کار کردی و اعتراض کن
این سکوت رو بشکن دلسا
به خدا چاره درد تو فقط شکستن این سکوته
بشکن این سکوت روبذار شوهرت هم بشکنه و حرف بزنه
رفتی رو سکوت مطلق که چی دختر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

علاقه مندی ها (Bookmarks)