دو حالت داره
شوهر شما از لحاظ تربیتی عادت به این کار داره ، نشونشم اینه که با دوستان خودش و شوخی هایی که با دوستان همجنس خودش میکنه معمولا با فحش و حرفای زشت و رکیک همراهه. اگر اینطوری نباشه:
ممکنه...
دو حالت داره
شوهر شما از لحاظ تربیتی عادت به این کار داره ، نشونشم اینه که با دوستان خودش و شوخی هایی که با دوستان همجنس خودش میکنه معمولا با فحش و حرفای زشت و رکیک همراهه. اگر اینطوری نباشه:
ممکنه...
سلام
تاپیکی خوبی باز کردید بسیار مفید است
من با نظر ایشون موافق هستم
ولی در مورد دوم اگه یه گوشه بشینیم دلیلش این نیست که مثل بد بختها هستیم ، میتونید شما هم با گوشیتون ور برید و بشینید مکی فکر...
سلام
من عضو جدید همدردی هستم
قبلا پستی رو در تاپیک کسه دیگه مطرح کرده بودم که با پیشنهاد ani تاپیک جدید باز کردم
خب من در خانواده ای بزرگ شدم که پدرم مادرمو میزد اونم چه زدن هایی و من این صحنه ها...
سلام
من هنوز ادواج نکردم
مطالب صفحه اول رو مطالعه کردم نا امید شدم
خب من در خانواده ای بزرگ شدم که پدرم مادرمو میزد اونم چه زدن هایی و من این صحنه ها رو از 5 سالگی تا الان دیده ام
از طرفی فرزند...