به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 29

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 20 اردیبهشت 91 [ 16:21]
    تاریخ عضویت
    1389-3-22
    نوشته ها
    94
    امتیاز
    2,735
    سطح
    31
    Points: 2,735, Level: 31
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 15
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    219

    تشکرشده 216 در 77 پست

    Rep Power
    0
    Array

    اگه شما باشین در این موقعیت های خاص چیکار میکنین؟

    سلام دوستان این تاپیکو برای این ایجاد کردم که گاهی برام پیش اومده که تو موقعیتی قرار گرفتم که واقعا نمیدونم که عکس العمل درست و منطقی و مطابق عرف تو اون لحظه چی هست برا همین این تاپیکو ایجاد کردم که یه موقعیتایی رو که توش زمانی گیر کردم و برام سوال بوده که حالا باید چیکار کنم رو از شما بپرسم که شما اگه بودین چیکار میکردین و اصولا کار درست چی هست؟خواهش میکنم همکاری کنین




    خوب موقعیت اول که برام ایجاد شده رو مینویسم در نظر بگیرین که شما خونه یکی از اشناهای دورتون میرین برای کاری و زمانی که میخواین برگردین مثلا پسر اون خونواده به شما پیشنهاد میده که شما رو برسونه خوب وقتی نزدیک ماشین میرین به نظرتون شما باید صندلی جلو بشینین یا عقب ؟؟اخه من دیدم که عده ای اگه شما عقب بشینین اون رو بی حرمتی تلقی میکنن و میگن مگه راننده شخصی گرفتی اگه هم جلو بشینی بعضیا ممکنه بگن چه زود پسرخاله شده خلاصه من تو این موقعیت بارها گرفتار شده و گیر کردم که چیکار کنم؟؟؟



    موقعیت دوم تصور کنین که برای پیاده روی با دوستتون میرین مثلا یه پارکی حالا گوشی همراه دوستتون زنگ میخوره و شروع میکنه این دوستتون یه زمان طولانی به حرف زدن مثلا نیم ساعت حالا شما چیکار میکنین ایا همونطور که داره حرف میزنه باهاش راه میرین یا میرین مثلا یه گوشه عین بدبختا میشینین تا حرفهای ایشون تموم شه یا ؟؟//ایا به نظرتون تو همچین موقعیتی ادم باید چیکار کنه؟؟


    موقعیتهای دیگه ای هم در نظرم هست امیدوارم دوستان همراهی کنن و هر کسی که میاد لطف کنه و بگه که به نظرش بهترین کار در این شرایط چی هست؟؟
    ممنونم



  2. 5 کاربر از پست مفید گل بیرنگ تشکرکرده اند .

    گل بیرنگ (چهارشنبه 14 مهر 89)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. با این وضعیت من چیکار کنم با خانواده شوهرم
    توسط روزنه ی امید در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: دوشنبه 08 دی 93, 23:52
  2. مخالفت فقط بخاطر موقعیت مکان زندگی اون دختر
    توسط رضابکرانی در انجمن اختلاف با خانواده در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: یکشنبه 30 تیر 92, 18:48
  3. چطور معیارام رو بهینه کنم از وضعیت سطحی به وضعیت عمقی
    توسط poorhashem در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: چهارشنبه 13 دی 91, 00:18
  4. برای موقعیت بهتر صبر کنم؟
    توسط nargol در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: پنجشنبه 04 خرداد 91, 03:24
  5. 15 واقعیت درباره ازدواج
    توسط جوانه؟؟؟ در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد ازدواج
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 12 اردیبهشت 91, 21:12

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 22:30 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.