پنجشنبه 11 آبان 91, 23:30
به نظر من شما حتماً به درمان دارویی احتیاج داری و البته در کنارش هم باید رو خودت کار کنی
به نظرم هرجور که شده پیش روان پزشک برو
پنجشنبه 11 آبان 91, 18:30
حسرت گذشته رو نخور
ماهی رو هروقت از آب بگیری تازه ست
از الان مصمم و جدی شروع کن
میگی انگیزه ندارم. پس همینا که گفتی چی بود!؟
از الان جدی شروع کن
اونوقت یک سال دیگه حرفای امروز رو نمیزنی
میگی...
پنجشنبه 11 آبان 91, 18:22
سلام. منم اینجوریم که تا مجبور نشم کاری نمیکنم. ینی حتماً باید ددلاین داشته باشه کارام تا انجام بدم.
شاید مشکل شما هم همین باشه.
این چیزایی که گفتین یجوریه که آدم مجبور نیست انجام بده واسه همین هم...
سه شنبه 21 شهریور 91, 20:15
فقط خواستم بگم که منم مثل شما هستم
وقتی که درس نمیخونم انگار که وقتم به بطالت گذشته
انگار که تنها کار مفید درس خوندنه
حتی وقتی یه مدت نمیخونم و بعد دوباره میخوام بخونم همش تو فکرم اینه
که اگه از...
سه شنبه 21 شهریور 91, 14:54
راستش مساله اصلی اینه که خیلی جاهایی که باید شوهرم کنارم باشه، برادرشو جای خودش می فرسته و من تو خیلی مسائل احساس می کنم به برادر شوهرم نزدیکترم تا شوهرم ، و این موضوع احساست منو دچار دوگانگی کرده و...
سه شنبه 21 شهریور 91, 14:23
شما باید سعی کنید همسرتونو هموونجوری که هست بپذیری
مگه از اول که ازدواج کردین قرارتون بر این بود که ایشون ادامه تحصیل بدن
و حالا زیر قولشون زدن؟
اگر این طور نبوده شما الان نمیتونی اونو به خاطر این...
دوشنبه 13 شهریور 91, 12:19
منم مثل بقیه دوستان موافقم که رفتار اون روزتون درست نبوده و خیلی تند رفتین
خواستم بگم یه تایپکی بود با نام " لطفا خانومای حاضر جواب راهنمایی کنن"
http://www.hamdardi.net/thread-14912.html
فک...
یکشنبه 05 شهریور 91, 23:33
شما درستون کی تموم میشه؟
اگه 1 سال دیگه میتونین برین که خیلی خوبه.
تا 1 سال رو یجوری تحمل کنین بعدش درست میشه.
راستی به نظر من این که شوهر شما تخصصشو تو یه رشته ای بگیره که مورد علاقشه خیلی فرق...
پنجشنبه 02 شهریور 91, 21:54
با سلام
به نظر بنده هم بهتره که دوباره به پزشک مراجعه کنید حتما
چون خیلی وقته مراجعه نکردین
به خاطر سلامتی خودتون و اینکه آگاه تر بشین از مسئله
در مورد مطرح کردنش هم شاید بهتر باشه که بهد از...
دوشنبه 23 مرداد 91, 15:09
سلام
گفتین هنوز نرفتین ببینینش، عکسش رو هم ندیدین؟
فکر نمیکنین که شاید از ظاهرشون خوشتون نیومد؟
اگر عکسشم دیده باشین بازم خیلی فرق داره با اینکه خودشو ببینین
در ضمن رابطه پنهانی اصلا توصیه...
دوشنبه 23 مرداد 91, 12:07
اگر اون حالتتون به خاطر مشکلات عصبی بوده، میتونین تو این تالار دردل کنین
یا مشکلتونو مطرح کنین
حتما دوستان کمکتون میکنن که اون مشکل هم برطرف بشه
دوشنبه 23 مرداد 91, 11:59
شاید بهتر باشه شما به حال خودش بذاریدش و اصلا فعلا نخواین که اونو زبونی تشویق به نماز خوندن کنین
چون اون الان حساس شده که هی بخوان در مورد این مسائل بهش توصیه کنن یا بکن نکن بگن!
حلت تدافعی...
دوشنبه 23 مرداد 91, 00:30
آرامش خودتون رو حفظ کنین
با آرامش در مورد مشکلتون صحبت کنین
همه ما شرایط سخت تو زندگی داشتیم
که بعضاً ممکنه آرزو هم کرده باشیم که کاش زنده نبودیم ...
:43::43::43: