پسر خوب اندى ٢٠ سال عمرشو تو زندان بود با اون شرايط ولى به هدفش رسيد اونوقت شما ٤ سال رو از دست دادى افسرده شدى
تازه سالهايى كه اكثر افراد به بطالت ميگذرونن، يكىش خود من
در رابطه با هزينه تحصيل هم...
پسر خوب اندى ٢٠ سال عمرشو تو زندان بود با اون شرايط ولى به هدفش رسيد اونوقت شما ٤ سال رو از دست دادى افسرده شدى
تازه سالهايى كه اكثر افراد به بطالت ميگذرونن، يكىش خود من
در رابطه با هزينه تحصيل هم...
خانم شیدا، صمیمانه از پاسخ به جای شما سپاس گذارم......
می دونید من خودم می دونم که شناختم از ایشون کامل نیست یا حتی خیلیش مجازی است......اما خب تو این یک سال بی تردید یک سری اطلاعات از ایشون پیدا...