با سلام
37 سال و دانشجوی دکتری هستم. با توجه به افکاری که از کودکی با آن پرورش یافتم، نسبت به آقایان حس خوبی ندارم.شدیدا احساس تنهایی می کنم و نیاز به هم صحبت، دوست و همسر دارم. تمام آنچه را شنیده...
با سلام
37 سال و دانشجوی دکتری هستم. با توجه به افکاری که از کودکی با آن پرورش یافتم، نسبت به آقایان حس خوبی ندارم.شدیدا احساس تنهایی می کنم و نیاز به هم صحبت، دوست و همسر دارم. تمام آنچه را شنیده...