به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 13 , از مجموع 13
  1. #11
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 25 مهر 92 [ 09:18]
    تاریخ عضویت
    1388-10-19
    نوشته ها
    1,262
    امتیاز
    11,056
    سطح
    69
    Points: 11,056, Level: 69
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 194
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class10000 Experience Points
    تشکرها
    4,891

    تشکرشده 4,928 در 1,071 پست

    Rep Power
    144
    Array

    RE: چطور به خودم و پسرم آرامش بدم!

    ممنون از بهار و سرافراز
    سعی می کنم تا پیشنهاداتتون رو تا اونجایی با روحیاتم متناسبه، انجام بدم.

    دلم یه جفت گوش می خواد که براش حرف بزنم. وقتی می نویسم و پاره می کنم، احساس می کنم دوباره همه دردها و ناراحتیهام برگشتن.
    پیشترها برای خدا می نوشتم و پاره شون نمی کردم. یکم آروم می شدم. مخصوصا وقتی چندین و چند بار می خوندمشون.
    اما الان کافیه یه جمله یه جا بنویسم. شوهرم پیداش می کنه. از روش چندتا کپی می گیره. بازخواست می کنه که چیه اینا نوشتی (حالا می بینه برای خدای خودم نوشتم و چون نخواستم به کسی بگم نوشتم). بعد تهدید می کنه که الان همه جا پخشش می کنم. دادگاه که رفتیم می گم به قاضی که توضیح بده راجبش! بعدهم حتما به اعضای خانواده اش میگه و بقول خودش: "ننه ام به خاله ام گفت، خالم به عالم گفت."


    خیلی دلم می خواد بشینم با یکی حرف بزنم.

    قبلترها که پسرم دنیا نیومده بود، می رفتم پارک بانوان. اونم تو روحیه ام تاثیر مثبت داشت. ولی الان دیگه نمی شه.

    فعلا نتونستم روش جایگزین پیدا کنم.

    هم اینکه چطور اعتماد به نفس از دست رفتم رو برگردونم؟

    ضمن اینکه ازارهای روحی همسرم و خانواده اش تمومی نداره. یعنی یه خاطره تموم شده نیست که بخوام تو ذهنم کمرنگش کنم. نمی دونم تونستم منطورم رو برسونم یا نه؟


  2. کاربر روبرو از پست مفید هستی تشکرکرده است .

    هستی (دوشنبه 13 شهریور 91)

  3. #12
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 19 تیر 94 [ 19:52]
    تاریخ عضویت
    1390-7-30
    نوشته ها
    1,886
    امتیاز
    17,095
    سطح
    83
    Points: 17,095, Level: 83
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 255
    Overall activity: 61.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocial1000 Experience Points10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    9,194

    تشکرشده 9,665 در 1,930 پست

    Rep Power
    214
    Array

    RE: چطور به خودم و پسرم آرامش بدم!

    بلو اسکای عزیزم میدونم چی میگی.و راستش میدونم اینجور وقتا ادم بیشتر دلش میخواد درددل کنه تا اینکه واقعا کاری کنه.

    تو اوج ناراحتیا واقعا سخته ادم دست بجنبونه و یه حرکتی کنه..اما ازیه جایی شروع کن..بلواسکای نگو باشه انجام میدم اما انجام ندی..حداقل خودت میدونی ماها کارشناس نیستیم که علمی حرف بزنیم.ما هم مثه توئیم..اگه راهی رو میگیم حتما امتحانش کردیم و نتیجه داده.

    منم نگفتم نوشته ها رو پاره کن..گفتم بسوزون و بریز تو اب..چون این دو تا عنصر تو طبیعت خاصیت پاک کنندگی دارن..و ابدا هیچ نوشته منفیت رو هم نگه ندار.

    میدونم کارای همسرت و خونوادش دارن تکرار میشن..اما تو هم باید مدام روحتو تصفیه کنی..مثلا نمیشه بگیم چون تو خونه رو وسایل گرد و خاک میشینه پس نباید تمیزکرد..این تمرینها رو باید مرتب انجام بدی.

    واقعا اولش سخته..مثه یه قطار که بعد عمری تازه میخواد حرکت کنه..کلی قریژ و قروژ صدا میده تا اروم اروم راه بیفته..بعدش روون میشه..سختیش اولشه.

    اول اون دفترچه یادداشت رو تهیه کن و چیزایی که میخوای رو توش بنویس..با مشخصات دقیق..بعد ازخودت تشکر کن که صاحبشون شدی.
    من امتحان کردم خیلی خوب بود.
    کتاب4 اثر ازفلورانس اسکاول شین رو هم شروع کن بخون.

    اگه یه چیزی بهت میگه نه نمیشه..ولش کن..بهش بگو بره پی کارش..فقط اولاش سخته..شروع کن اسمون ابی.

    خیلی دلم می خواد بشینم با یکی حرف بزنم.
    خوب بیا همین جا درددل کن..تازه اینجا نمیشناسیمت راحتتر هستی..میدونم تو این مدت خیلی قضاوت شدی..گاهی حس میکردم رنجت دیده نشده..اما ایرادی نداره..بیا بگووو..هر چی دل تنگت میخواد

    منتظریم:)

    موفق باشی

  4. 4 کاربر از پست مفید بهار.زندگی تشکرکرده اند .

    بهار.زندگی (چهارشنبه 15 شهریور 91)

  5. #13
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 18 اردیبهشت 92 [ 16:23]
    تاریخ عضویت
    1389-4-01
    نوشته ها
    697
    امتیاز
    4,956
    سطح
    45
    Points: 4,956, Level: 45
    Level completed: 3%, Points required for next Level: 194
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    2,162

    تشکرشده 2,174 در 573 پست

    Rep Power
    86
    Array

    RE: چطور به خودم و پسرم آرامش بدم!

    بلو اسکای عزیزم سلام
    عزیزم همین جا بنویس. اینجا پره از گوش شنوا. ما گوش می کنیم و میخونیم.
    با فکر کردن به چیزای خوب به کارای خوبی که قبلا کردی و مورد تایید قرار گرفتی اعتماد به نفست و درمان کن و بالا ببر.
    به این فکر کن که شما مامان یه پسری که شاید تا چند سال دیگه که مثل برق و باد می گذره باید پا به پاش بدوی. بری کوه بری پارک بریش دکتر ببریش خرید با معلم و مدیر و ... سر و کله بزنی. به اینا که فکر کنی سعی می کنی از این انزوا در بیای و رو پاهای خودت دوباره بایستی.

    سعی کن. تو می تونی. تو همونی هستی که تو محل کارت کلی کار می کردی کلی دیگران برات سنگ انداختن و تو مقاومت کردی. پس الانم می تونی.

  6. 2 کاربر از پست مفید sisili تشکرکرده اند .

    sisili (چهارشنبه 15 شهریور 91)


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. دست دادن دختر به پسر عمو و پسر خاله ها
    توسط Amir ali1234 در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: سه شنبه 28 فروردین 97, 12:35
  2. تیکه انداختن پسرم وسط کلاس درس...بازیگوشی بی اندازه پسرم
    توسط آرام دل در انجمن طــــرح مشکلات کودکان: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 20
    آخرين نوشته: جمعه 18 مهر 93, 00:57
  3. پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: سه شنبه 28 خرداد 92, 09:21
  4. علاقه ی شدید پسر به پسر از نوع دیوانه وارش
    توسط hadimoradi38 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: چهارشنبه 18 آبان 90, 10:09

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 21:46 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.