به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 37

Threaded View

  1. #18
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 15 مهر 04 [ 23:45]
    تاریخ عضویت
    1390-6-22
    نوشته ها
    712
    امتیاز
    30,538
    سطح
    100
    Points: 30,538, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteranSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    3,307

    تشکرشده 2,402 در 566 پست

    Rep Power
    168
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط گیسو313 نمایش پست ها
    به توصیه شما دوستان تو یه فضای آروم موضوع رو مطرح کردم در حالی که بچه خواب بود شام خورده بودیم و کلا مانعی واسه صحبت وجود نداشت از این شروع کردم که چرا ما زیاد توزندگی شاد نیستیم و رسوندمش به مسئله رابطه و نتیجه ش یه خنده ی تمسخر آمیز بود که تا مغز استخونم رو سوزوند!!بهم خندید !!! من رو سطحی و احساسی میدونه!؟

    سلام گیسو جان.
    من نظر کارشناسانه ای ندارم اما یکم برام طرز برخوردت عجیبه.
    من اگه جای شما بودم اصلا اینجوری قضیه رو پیش نمیکشیدم.شرایط خوبی محیا کردی اما نباید با فرستادن پالس منفی شروع میکردی.گفتی تو زندگی شاد نیستیم
    میتونستی با محبت کردن و ابراز عشق جسمی و زبانی شروع کنی و بگی چقدر از همسرت لذت میبری و دوست داری که تو غم هاش شریکش باشی و آرامش بخشش.
    بعد حتی بخوای که از دغدغه هاش برات بگه و واقعا سعی کنی درکش کنی.شاید بعد چند دفعه که تونستی این شرایط امن رو براش فراهم کنی کم کم بگی که چقدر از رابطه باهاش لذت میبری و خدارو شکر میکنی که چنین همسری داری... و رابطه چقدر تورو از سختی های زندگی دور میکنه و بهت آرامش میده...

    همسرت بیش از اینکه از شما علاقه برای رابطه ببینه،عصبانیت و کج خلقی از نبود رابطه دیده و این روش شما اصلا تاثیر مثبتی روی هیچکس نداره.

    شاید به خاطر این جریان خسته ای و نمیتونی صبورانه با محبت قضیه رو حل کنی.برای اینکه ذهنت آروم بشه اول سعی کن که اینقدر خودتو درگیر این موضوع نکنی و سرتو با تفریحات و کارهای خودت شلوغ کن تا کمتر بهت فشار بیاد و بتونی با رفتار مناسبتری حرفاتو بگی.

    موفق باشی خانمی

  2. 6 کاربر از پست مفید شمیم الزهرا تشکرکرده اند .

    asemani (یکشنبه 05 خرداد 92), del (دوشنبه 06 خرداد 92), nosh nosh (چهارشنبه 29 خرداد 92), tamanaye man (یکشنبه 05 خرداد 92), کامران (جمعه 10 خرداد 92), مسافر تنها (چهارشنبه 27 شهریور 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. عذاب وجدان بی پایان منو به مرز جنون رسونده
    توسط عشق آفرین در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 22
    آخرين نوشته: شنبه 08 شهریور 93, 12:17
  2. سوژه‌ای به شیرینی چند همسری!
    توسط lord.hamed در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 24 دی 92, 23:02
  3. سوژه خنده های ایرانی (عکس )
    توسط کنجکاو در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 38
    آخرين نوشته: چهارشنبه 06 دی 91, 12:16
  4. در سوگ حامد 65 !
    توسط meysamm در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: شنبه 11 تیر 90, 04:14

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 05:36 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.