متاسفانه مامان من کارمندن و فرصتی ندارن واسه بچه. کارهای خودشونم گاهی خدمتکار انجام میده و مادر همسرمم معتقدن نوه ی دختری سهم ایشونه و نوه ی پسری رو باید مادر زن نگهداری کنه منم با این که این نظرو منطقی نمیدونم اما به نظرشون احترام میزارم.به هر حال رو کمک هیچ کدوم حساب نمیکنم.