به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 88

Threaded View

  1. #11
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 13 آذر 95 [ 18:31]
    تاریخ عضویت
    1392-4-18
    نوشته ها
    68
    امتیاز
    3,555
    سطح
    37
    Points: 3,555, Level: 37
    Level completed: 37%, Points required for next Level: 95
    Overall activity: 7.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassOverdriveVeteran1000 Experience Points
    تشکرها
    31

    تشکرشده 61 در 21 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط صبا_2009 نمایش پست ها
    سلام
    به همدردی خوش آمدی

    میشه به این سوالات جواب بدی

    1) چرا با پژمان ازدواج کردی؟
    چون اونو دوست داشتم
    2) اگر به پژمان علاقه داری علت این علاقه چی هست؟ چه خصوصیات مثبتی داره؟
    خصوصیت مثبتش زیاده
    پژی گوشاتو بگیر.
    همرو بنویسم؟
    سالمو مهربونه،
    مسئولبت پذیره هرچن اونطور میخوام نشون نمی ده ولی خوبه،
    پدر خوبی واسه بچمون،
    خوشتیپو خوش قیافه قدبلنده،با احساسه،
    دست و دلبازه،
    تحصیلکردست،
    کار میکنه.

    3) فکر میکنی چرا پژمان باهات ازدواج کرد؟
    دوستم داشت لابد
    4) چرا بعد از این دعاوی شدید پژمان دوباره برگشت به شما؟
    به من گفت واسه آرمین باهام آشتی کرد
    5) هدف خاصی تو زندگیت داری؟ مثلا ثروتمند شدن، مشهور شدن ، تحصیلات فوق عالی داشتن و....
    بله ثروتو تحصیلات بالا دوست دارم
    6) به نظر شما چرا الان زندگیتون شیرین نیست؟چونکه شووهرم هیچ وقت نمیخواد بحرفم گوش بده فک نمیکنه منم به عنوان یه زن حق دارم واسه جاییکه میخوام زندگی کنم نظربدم
    7) اونایی که تو زندگیشون احساس خوشبختی آرامش میکنند، چی دارند که شما اونا رو نداری؟
    اگ منظور شمامتاهلائه زنهای متاهل اگه شوهرشون بحرفشون باشه و بهشون اهمیت بده همه نیازاشونو برطرف کنه خوشبختن
    8) 10 تا از خصوصیات مثبت و 10 تا منفی خودت رو بنویس.
    مثبت
    1خوشگلم
    2باهوشم
    3زبر و زرنگم
    4پشتوانه مالی دارم
    5تحصیلات دانشگاهی دارم
    6از نظر اخلاق سالمم
    7مادر شدم
    8 همسر شدم
    9واسه بابامامانم دخترخوبیم
    10واسه خواهربرادرم،خواهر خوبیم
    منفی

    1زودعصبانی ناراحت میشم
    2شاغل نیستم
    3حسودم
    4حس مالکیتم زیاده بخصوص یه شووهرمو بچم
    5دوست دارم همیشه از همه بهترباشم اگه نباشم ناراحت میشم
    6قدم زیادبلندنیست
    7وقتی عصبانی باشم حرفایی میزنم بعدش از بعضیش پشیمون میشم
    دیگه ندارم
    9) اگر ماشین بنز 700 میلیونی باشه و یه خونه چند میلیاردی داشته باشی دیوار به دیوار مادرت ولی پژمان دیگه شوهرت نباشه، طمع شیرینی رو حس می کنی؟ نه اصلن
    10) اگر یه روز پژمان هیچ پولی نداشته باشه و( فقط خودش باشه خودش بدون هیچ ماشین و خونه ای که مال پدر همسرت هست ) فقط بتونه کار کنه که از پس هزینه ماهیانه زندگی بربیاد، بازم حاضری باهاش زندگی کنی؟
    آره ولی اون وقت باید قبول کنه از پول من استفاده کنیم چون نمیتونم سختی بکشم
    11) نظر پژمان رو به عنوان همسرت تو امور مختلف چقدر قبول داری؟
    بضی وقتا قبول دارم
    12) نظر مادرت و پدرت اگر مخالف با نظر پژمان باشه واست اولیت داره؟ چرا؟
    نظر پژمانم قبول دارم ولی پدرمادرم بدمونو نمیخوان شووهرم مقابل شون جبهه میگیره
    13) اگر یکبار دیگه برگردی به 18 سالگیت پژمان رو انتخاب میکنی؟ اگه آره چرا؟ اگه نه چرا؟
    آره معلومه واسه چیزایکه بالا نوشتم
    14)تعریفت از دوست داشتن و عشق چیه؟
    دوست داشتنو عشق یعنی از خودگذشتن و واسه آرامش همسرت تلاش کنی
    15)به نظر خودت تو رسیدن زندگیت به اینجا شما هم نقشی داشتی یا نه؟
    به کجا به دعواها؟من مقصر نبودم اگرم بودم شووهرم بیشترمقصر بود همچیو بزرگ کرد


    می دونم این سوال ها خیلی زیاده ولی ما با دیدگاه شما آشنا میشیم و بهتر میتونیم کمکتون کنیم که اگر واقعا قصد ادامه زندگی دارین زندگی تون شیرین بشه، اگر هم که فقط هدف بهانه جویی و ایرادهای کودکانه هست وقت شما و همسرتون و خانواده ها بیشتر از این گرفته نشه.


    پ.ن: دوستانی که شارژ دارن لطفا این تاپیک رو بگذارن تو لیست تاپیک های نیازمند حضور کارشناس. یا از فرشته مهربان و مدیر همدردی یا بالهای صداقت بخوان که به این تاپیک سربزنند.
    هدفم بهانه جویی نیست خودم یه بچه دارم ایرادای کودکانه واسه مجردا و کساییه بچه ندارند







    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط فرشته مهربان نمایش پست ها
    سلام aqua_68


    به همدردی خوش آمدی





    عزیز جان لطفاً ابتدا با دقت لینکهای زیر را مطالعه کرده و نظرت را راجع به محتوای آن بیان کن :


    http://www.hamdardi.net/thread-22541.html#post208270 >>> 1


    http://www.hamdardi.net/thread-22541.html#post208272 >>> 2


    http://www.hamdardi.net/thread-22541.html#post208277 >>> 3


    http://www.hamdardi.net/thread-22541.html#post208280 >>> 4



    در لینکهای شماره 1 و 2 سئوالاتی هست که مایلم اینجا عین سئوال را بیاوری و پاسخی که برای آن داری

    را بیان کنی



    وقتی از دیگران انتظار و توقع دا ری دو حالت پیش می آید ، 1 - برآورده میشود 2 - برآورده نمی شود

    نتیجه هر کدام از این حالات به نسبت توقعی که داری این است :

    1 - وقتی برآورده شود ، خیلی به حالت فرقی نمیکند و احساس درونیت معمولی خواهد بود ، چون انتظارش را داشته ای

    2 - اگر برآورده نشود ، سرخورده و غمگین میشوی ، چون انتظار و توقعی داشته ای که انجام نشده .

    وقتی از دیگران هیچ انتظار و توقعی نداشته باشی هم دو حالت پیش می آید :

    1 - دیگران در قبال شما وظیفه خود را به جا میاورند یا محبت های خارج از وظیفه بهت دارند .

    2 - کاری برای شما انجام نمیدهند و توجه ندارند .

    نتیجه آن :

    1 - در حالت اول ( برای بی توقعی ) چون شما هیچ انتظار و توقعی نداشته ای حتی اگر وظیفه ای در مقابلت داشته

    اند و به جا آورده اند ، برای شما لذت بخش است و گویی آنها هیچ وظیفه ای نداشته اند و محبت خاص بهت

    داشته اند .

    2 - در شکل دوم آن تاثیر تألم برانگیزی در شما بجا نخواهد گذاشت و شما حال و هوای عادی و معمول را

    خواهی داشت و سرخورده و غمگین نمیشوی چون انتظار و توقعی نداشته ای

    به نظرت کدامیک آرامش ما را در پی دارد و حتی به ما روحیه ای قوی می بخشد ؟؟

    شما در کدام وضعیتی ؟؟


    سلام مرسی به تایپیکم اومدید
    هیچکدوم نیستم وقتی انتظار دارم، توقع دارم برآورده بشه.


    حالا انتظار و توقع خوب است یا بی توقعی؟؟؟ عقل کدام را منفعت می داند ؟ از کدامش حداقل آرامش و

    حد اعلای لذت نصیب میشود؟؟

    ( اگه خوبی ببینی لذت است و اگر نبینی آرامش داری چون بی توقع بودی )



    اگه انتظار توقع نداشته باشم چیزی توی زندگیم به دست نمی ارم.
    اگه از شووهرمو نزدیکانم توقع نداشته باشم یه چیزی میخوام بعدش به چشمشون نمیاد باید توی زندگی حقتو بگیری

    - - - Updated - - -

    اشکالش چیه میخوام شووهرم پول داشته باشه پول قدرت میاره نمیخوام از دورو وریام چیزی کم داشته باشیم
    منکه واسه پول ازدواج نکردم شوهرمو دوست داشتم وقتی ازدواج کردیم شووهرم واسه سنش ماشین نداشت خونه واسه پدرشووهرم بود
    الانه فرق داره میتونیم پیشرفت کنیم چرا نکنیم
    ویرایش توسط aqua_68 : جمعه 21 تیر 92 در ساعت 15:32

  2. 5 کاربر از پست مفید aqua_68 تشکرکرده اند .

    malakeh (سه شنبه 25 تیر 92), tamanaye man (جمعه 21 تیر 92), فرشته مهربان (جمعه 21 تیر 92), مدیرهمدردی (جمعه 21 تیر 92), شیدا. (شنبه 22 تیر 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. آیا من مقصرم یا اون؟؟؟
    توسط bluee در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: جمعه 08 مرداد 95, 17:41
  2. امیدم به زندگی کم شده ( چرا من ؟؟؟ کمکم کنید)
    توسط ab96 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: پنجشنبه 05 شهریور 94, 13:47
  3. به اين احساس اوليه اعتماد كنم؟؟؟ ... به نظرتون من زود قضاوت ميكنم؟؟؟
    توسط rama25 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 33
    آخرين نوشته: یکشنبه 19 شهریور 91, 09:00
  4. چطور بهش بگم ؟؟؟
    توسط amir_irani در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: دوشنبه 13 دی 89, 19:33
  5. با شوهر بچه ننه ام چه کنم؟؟؟
    توسط sara62 در انجمن اختلاف و دعوا با خانواده همسر
    پاسخ ها: 30
    آخرين نوشته: شنبه 10 مهر 89, 12:08

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:38 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.