توی این دو ماه خیلی همه چی بهم ریخته معلومه عصبی میشم
ینی زنها عصبی با ناراحت نمیشن ؟منم مجردباشم توی خونه بابام بشینم بدون شوهروبچه وسروکله زدن با بقیه عصبی نمیشم.
- - - Updated - - -
فرشته جون ینی من شش ماه هیچی از شووهرم نخوام؟هیچی ؟
- - - Updated - - -
لطفن پست این خانمو پاک کنید اصلن دوست ندارم اسم تایپیک یک نفر دییگه توی تایپیکم وجود داشته باشه









علاقه مندی ها (Bookmarks)