به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 88

Threaded View

  1. #11
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array


    خب آگوای عزیز

    حالا که دست یا علی داده ای با هم پیش می رویم .

    اولین حرفم بریت این است و نیازه برای همینم ازت قول بگیرم . اینکه به توصیه خوب صبا که گفت حد اقل مدت 6 ماه انتظاراتت

    از شوهرت را بزار کنار توجه کنی .

    به عبارتی آگوای خوب و نازنین ، بهتره این مدت از تمرکز روی همسرت و هر اشکالی که در او می بینی و هر ناراحتی

    که از او داری بیرون بیا و فقط و فقط روی خودت متمرکز شو و تصمیم بگیر که مهارت بیاموزی و به کار ببندی و در یک کلام سهم

    خودت را ایفا کنی .


    برای این کار نیاز هست به تکنیکهای توقف فکر ، بستر زدایی و بستر سازی .

    توقف فکر >>> ذهنت را از هرگونه وسوسه اعتراض به همسرت و کنترل او و اعلام انتظارات حفظ کن و نگذار این ذهنیتها

    وادارت به رفتارهایی بامحتوای انتظارات و اعتراضات و ..... به شکل غرغر و سرکوب و تندی و منت گذاری و .... با بی صبری و

    عجله،کند .

    با کنترل ذهنت آرامش را مهمان دلت و خانه ات کن و آرام آرام با ما پیش برو تا گلستانی در کنار شوهرت بسازی پر از صفا و

    صمیمت و لذت



    بستر زدایی >>> از هرموقعیتی که ترا متمرکز بر شوهرت و اعتراضات و انتظاراتت نسبت به او می کند دوری کن . مثلاً

    اگر در کنار مادر دلسوزت قرار می گیری و او از شوهرت میگه یا حرف را عوض کن یا بشنو اما گوش نکن ( یعنی حواست به

    چیز دیگری باشد که عمق حرفها را نگرفته باشی ) یا از موقعیت دور شو یا با او نجرأتمندی ای که در تو سراغ دارم مادرت را

    ببوس و بگو قربونت برم که اینقدر به فکر مایی ، دلم نمیخواد این همه خودتو اذیت کنی ، دنیا دوروزه حیفه بخاطر ما بچه ها

    همهاش خودتو اذیت کنی . نگران نباش من گلیمم را از آب می کشم و از زندگیم راضی هستم و شوهرم هم مرد خوبیه و دوستش

    دارم و به این نتیجه رسیده ایم که عجله نکنیم و آرام آرام پیش بریم . اینه که ازت خواهش می کنم دیگه حرفی در باره شوهرم

    نزنی و بسپاری به خودم و نگران نباشی . دوست ندارم دیگه این حرفها را بشنوم چون روحیه ام خراب میشه و به زندگیم

    صدمه می زنم .



    بستر سازی >>> شرایط محیطی خونه را شاد و با نشاط کن . با همسرت رابطه ای گرم و صمیمانه داشته باش و با هم

    قول و قرار بگذارید و پیمان ببنید که به مدت 6 ماه به هیچ کدام از اختلافات سابق میدان ندهید و فقط خوش باشید و

    اجازه ندهید کسی در زندگیتان دخالت کند . اگوای نازنین ، نقش شما خیلی مهم و سازنده هست . اگر بتوانی محیطی

    با نشاط و پر از محبت و احترام به شوهرت و بچه فراهم کنی که می توانی ، نمیگم چه اثری دارد تا خودت ببینی . فقط عجله

    نداشته باش و آرام و صبور پیش برو .

    اگر می شود تغییراتی در دکوراسیون و چیمان خونه بده . یک طرفه همسرت را غرق محبت و دلدادگی کن .



    آقا پژمان این راهکارها را شما هم در پیش بگیر و سهم خودت را ایفا کن . اما هیچ کدام از دیگری هیچ انتظار تغییری نداشته

    باشد بلکه هرکس به تغییرات در خودش مشغول باشد و خودش را در رابطه با خودش موظف بداند .







  2. 6 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    del (دوشنبه 24 تیر 92), mati (شنبه 22 تیر 92), meinoush (شنبه 22 تیر 92), sookoot (یکشنبه 23 تیر 92), taraneh89 (یکشنبه 23 تیر 92), شیدا. (شنبه 22 تیر 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. آیا من مقصرم یا اون؟؟؟
    توسط bluee در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: جمعه 08 مرداد 95, 17:41
  2. امیدم به زندگی کم شده ( چرا من ؟؟؟ کمکم کنید)
    توسط ab96 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: پنجشنبه 05 شهریور 94, 13:47
  3. به اين احساس اوليه اعتماد كنم؟؟؟ ... به نظرتون من زود قضاوت ميكنم؟؟؟
    توسط rama25 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 33
    آخرين نوشته: یکشنبه 19 شهریور 91, 09:00
  4. چطور بهش بگم ؟؟؟
    توسط amir_irani در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: دوشنبه 13 دی 89, 19:33
  5. با شوهر بچه ننه ام چه کنم؟؟؟
    توسط sara62 در انجمن اختلاف و دعوا با خانواده همسر
    پاسخ ها: 30
    آخرين نوشته: شنبه 10 مهر 89, 12:08

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 18:19 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.