به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 60

Threaded View

  1. #11
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 09 بهمن 95 [ 23:48]
    تاریخ عضویت
    1392-7-15
    محل سکونت
    کره زمین
    نوشته ها
    1,532
    امتیاز
    20,970
    سطح
    91
    Points: 20,970, Level: 91
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 380
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdrive10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    4,584

    تشکرشده 5,213 در 1,375 پست

    حالت من
    Khoshhal
    Rep Power
    252
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط doubt نمایش پست ها
    ممنون از كامنت و نظر جالبتون اما ميخوام بدونم وقتي مي تونم با موردهاي بهتر ازدواج كنم أيا منطقي نيست كه اين رابطه تموم بشه؟ يا اينكه نه واقعا راهيه كه بايد تا اخرش برم؟
    من ادم انعطاف پذيري هستم اما هميشه خانواده و سطح فرهنگ ادما توي انتخاب ادماي اطرافم تاثير داشته
    چرا کاملا منطقی هستش. ولی منطقی تر این بود که به اون دختر همون اول که از خانواده اش گفت و گفت بدرد هم نمیخوریم میگفتین نمیخواینش و اونقدر دوستش ندارین که بخاطرش قید این تفاوتا رو بزنین. الانم دیر نشده من فکر میکنم شما بهتره بیشتر از این ادامه ندین. چون بیشتر به اون صدمه میزنین و وابسته تر میشه.
    بهتره که به معیاراتون بیشتر فکر کنین. اگه الان اینو میگین مطمعنا فردا تو زندگیتون که چهارتا مشکل پیش اومد همش تو سرش میزنین و تحقیر ی که از جانب خانوادتون میشین و از چشم اون میبیننین.

    البته بازم بستگی به این داره مورد خوب و چی ببینین. اینکه از خانواده پزشک و سرشناس و پولدار باشه؟؟ یا نه اخلاق خوب داشته باشه یا خانواده با فرهنگ. ؟
    ویرایش توسط دختر بیخیال : جمعه 11 بهمن 92 در ساعت 18:28

  2. 8 کاربر از پست مفید دختر بیخیال تشکرکرده اند .

    ayda86 (جمعه 11 بهمن 92), deljoo_deltang (جمعه 11 بهمن 92), sanjab (جمعه 11 بهمن 92), sara 65 (شنبه 12 بهمن 92), toojih (جمعه 11 بهمن 92), فرهنگ 27 (جمعه 11 بهمن 92), مصباح الهدی (جمعه 11 بهمن 92), ستیلا (جمعه 11 بهمن 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. بدهكاري همسرم و قرض كردن چيكار كنم؟
    توسط Maleka در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: یکشنبه 19 دی 95, 15:01
  2. شما جاي من بودين چي كار ميكردين
    توسط sepide2 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: شنبه 04 خرداد 92, 15:23
  3. پاسخ ها: 42
    آخرين نوشته: چهارشنبه 13 دی 91, 13:13
  4. با مامانم چيكار كنم ؟
    توسط حنان در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: چهارشنبه 19 فروردین 88, 19:55
  5. نميدونم چيكار كنم؟
    توسط ساقی جان در انجمن ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: پنجشنبه 08 فروردین 87, 07:40

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 18:33 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.