چرا کاملا منطقی هستش. ولی منطقی تر این بود که به اون دختر همون اول که از خانواده اش گفت و گفت بدرد هم نمیخوریم میگفتین نمیخواینش و اونقدر دوستش ندارین که بخاطرش قید این تفاوتا رو بزنین. الانم دیر نشده من فکر میکنم شما بهتره بیشتر از این ادامه ندین. چون بیشتر به اون صدمه میزنین و وابسته تر میشه.
بهتره که به معیاراتون بیشتر فکر کنین. اگه الان اینو میگین مطمعنا فردا تو زندگیتون که چهارتا مشکل پیش اومد همش تو سرش میزنین و تحقیر ی که از جانب خانوادتون میشین و از چشم اون میبیننین.
البته بازم بستگی به این داره مورد خوب و چی ببینین. اینکه از خانواده پزشک و سرشناس و پولدار باشه؟؟ یا نه اخلاق خوب داشته باشه یا خانواده با فرهنگ. ؟









علاقه مندی ها (Bookmarks)