به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 60

Threaded View

  1. #9
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 20 اسفند 04 [ 07:35]
    تاریخ عضویت
    1392-1-05
    محل سکونت
    خانه سبز
    نوشته ها
    1,631
    امتیاز
    30,623
    سطح
    100
    Points: 30,623, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,037

    تشکرشده 6,499 در 1,515 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    269
    Array
    سلام

    گویا شما تاپیک جدیدی باز کردین.

    راستش مشکل شما بیشتر به شخصیت خودتون برمی گرده.

    1)اینکه خودتون قبلا چقدر به مهمانی ها و تجملات اهمیت می دادین؟



    2)بیشتر با چه تیپ آدمایی دوست می شدین؟ مثلا براتون مهم بوده که دوستتون سطح مالی پایینی نداشته باشه یا اهل روستا نباشه؟


    3)چقدر منعطف هستین؟چقدر می تونید با آدمای مختلف و فرهنگ های مختلف ارتباط برقرار کنید؟



    4)چقدر به نظر اطرافیان در مورد خودتون که مثلا شما در چه وضع فرهنگی هستین اهمیت می دادین.مثلا اگه شما دندان پزشکی قبول می شدین اما مثلا رشته گیاه شناسی را بیشتر دوست داشتین؛آیا به خاطر این علاقه این توانایی را داشتین که بر خلاف نظر بقیه رشته مورد علاقتون برید؟ با اینکه بقیه می گن چرا دندان پزشکی را ول کردی و...(این فقط یک مثاله)

    ببینید مثلا آدمایی بودن که این قدر جسارت داشتند که تنها نظر خودشون مهم بوده.مثلا استاد شهریار که سال آخر پزشکی را ول می کنه و میره دنبال ادبیات.

    شما ببینید چقدر تو شخصیتتون چنین چیزی هستید.



    5)ببینید بعدا براتون افت نداره که پدر بزرگ و مادربزرگ بچتون روستایی باشه؟(برای من که مهم نیست ولی نظر خودتون و درونتون مهمه!)



    6)ببینید لهجه براتون مهم نیست؟


    7)ببینید چقدر معیار های اخلاقی دارن که این مساله را براتون می پوشونه؟ آیا مادر خوبی برای بچتون میشه؟

    آیا دختر نجیبی است؟می تونید بهش مطمئن باشید که بهتون متعهد باشه؟

    یکم هم در مورد معیارهای ازدواجتان مطالعه کنید و بالا پایین کنید.
    ویرایش توسط مصباح الهدی : جمعه 11 بهمن 92 در ساعت 18:05

  2. 6 کاربر از پست مفید مصباح الهدی تشکرکرده اند .

    (tanha) (جمعه 11 بهمن 92), ayda86 (جمعه 11 بهمن 92), deljoo_deltang (جمعه 11 بهمن 92), toojih (جمعه 11 بهمن 92), فرهنگ 27 (جمعه 11 بهمن 92), ستیلا (جمعه 11 بهمن 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. بدهكاري همسرم و قرض كردن چيكار كنم؟
    توسط Maleka در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: یکشنبه 19 دی 95, 15:01
  2. شما جاي من بودين چي كار ميكردين
    توسط sepide2 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: شنبه 04 خرداد 92, 15:23
  3. پاسخ ها: 42
    آخرين نوشته: چهارشنبه 13 دی 91, 13:13
  4. با مامانم چيكار كنم ؟
    توسط حنان در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: چهارشنبه 19 فروردین 88, 19:55
  5. نميدونم چيكار كنم؟
    توسط ساقی جان در انجمن ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: پنجشنبه 08 فروردین 87, 07:40

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 22:40 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.