سلام
پسری 22 ساله هستم . مشکلم ظاهر زشتم هست . از بچگی تا الان همیشه مورد تمسخر اطرافیان حتی خانواده و حتی برخی معلم ها بودم . با وجودی که اخلاق موجهی دارم و به کسی ازار نمیرسونم ولی دیگه از نگاه و تمسخر اطرافیان خستم شدم . خودم هم حالم از ظاهرم بهم میخوره از عکس گرفتن متنفرم .کلکسیونی از ایرادات دارم و به لحاظ قد و قامت و جثه هم چندان تعریفی نیستم و کاملا ریزه ام . صدامم نازک. لاغرم و ... نمیدونم چیکار کنم از زندگی هیچ لذتی نمیبرم همش در حال عذاب کشیدن هستم . بعضی موقع ها دوست داشتم تو این دنیا نبودم








علاقه مندی ها (Bookmarks)