سلام دوست عزیز
تا حالا برای بهتر شدن چه کارهایی انجام دادی؟
این لیست کارهایی هست که یک مرد میتونه برای بهتر شدن ظاهرش انجام بده:
1- ورزش: لزومی نداره حتما یه باشگاه گرون قیمت ثبت نام کنی و مربی حرفه ای بگیری. یه باشگاه معمولی ثبت نام کن و هفته ای 3 جلسه برو. هم توی روحیه ایت تاثیر داره و هم بعد از چندماه تغییرات رو میبینی.
2- تغذیه: در کنار ورزش به تغذیه هم باید توجه کنی. سعی کن غذاهای سالم تری مصرف کنی و به جای سه وعده غذا ، شش وعده غذای (با حجم کمتر) بخوری. برای افزایش وزن حتما باید کالری بیشتری استفاده کنی. شیر.عسل.موز.کنجد. پسته. بادام... این ها رو حتما توی برنامت بذار.
3- پیرایش سر و صورت: مثلا ته ریش به همه نمیاد همینطوری که سه تیغه هم به همه نمیاد. باید ببینی چی بیشتر بهت میاد. ولی مهمتر از همه تمیز بودن سر و صورت یک مرد هست. نمیگم برو ابروهات رو بردار!!! ولی اگه موهای زائد توی صورتت زیاد هست حتما باید از آرایشگرت بخوای برات اصلاحش کنه.
4- لباس و تیپ: این یکی هم خیلی مهمه. مثلا خودت میگی که اندام درشتی نداری. خب باید سعی کنی مثلا لباس های تیره نپوشی. تی شرت های بلند نپوش. سعی کن رنگ های روشن بیشتر انتخاب کنی. لباس های تنگ و چسبون اصلا نپوش. کفشی انتخاب کن که یخورده لژ داشته باشه...
5- استفاده از عطر و ادکلن های خوب: شاید بگی این چه ربطی به ظاهر داره، ولی باید بدونی که خیلی توی جذابیت یک مرد تاثیر داره. وقتی وارد یک جمع میشی و بوی ادکلنت توی فضا پخش میشه همه ناخوداگاه حس بهتری بهت پیدا میکنن و در نظرشون جذابتر و خوش تیپ تر جلوه میکنی.
*6- این مورد آخر رو نمیخواستم بگم اما میگم. اگر عیب و ایراد خیلی شدید توی چهرت هست مثل دماغ خیلی خیلی بزرگ یا دندان های به هم ریخته و جلو، میتونی از جراحی زیبایی استفاده کنی. به شخصه با جراحی مخالفم مگر در مواردی که واقعا فرم بینی از حالت عادی خارج باشه و توی ذوق بزنه. در این موارد به نظرم یک جراحی بینی میتونه هم چهره شخص رو بهتر کنه هم اعتماد به نفسش رو تقویت کنه.








علاقه مندی ها (Bookmarks)