به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 53

موضوع: ظاهر زشت

Threaded View

  1. #4
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 آبان 99 [ 01:26]
    تاریخ عضویت
    1390-12-28
    نوشته ها
    490
    امتیاز
    10,908
    سطح
    69
    Points: 10,908, Level: 69
    Level completed: 15%, Points required for next Level: 342
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,477

    تشکرشده 1,571 در 419 پست

    Rep Power
    68
    Array
    سلام دوست عزیز

    تا حالا برای بهتر شدن چه کارهایی انجام دادی؟

    این لیست کارهایی هست که یک مرد میتونه برای بهتر شدن ظاهرش انجام بده:

    1- ورزش: لزومی نداره حتما یه باشگاه گرون قیمت ثبت نام کنی و مربی حرفه ای بگیری. یه باشگاه معمولی ثبت نام کن و هفته ای 3 جلسه برو. هم توی روحیه ایت تاثیر داره و هم بعد از چندماه تغییرات رو میبینی.

    2- تغذیه: در کنار ورزش به تغذیه هم باید توجه کنی. سعی کن غذاهای سالم تری مصرف کنی و به جای سه وعده غذا ، شش وعده غذای (با حجم کمتر) بخوری. برای افزایش وزن حتما باید کالری بیشتری استفاده کنی. شیر.عسل.موز.کنجد. پسته. بادام... این ها رو حتما توی برنامت بذار.

    3- پیرایش سر و صورت: مثلا ته ریش به همه نمیاد همینطوری که سه تیغه هم به همه نمیاد. باید ببینی چی بیشتر بهت میاد. ولی مهمتر از همه تمیز بودن سر و صورت یک مرد هست. نمیگم برو ابروهات رو بردار!!! ولی اگه موهای زائد توی صورتت زیاد هست حتما باید از آرایشگرت بخوای برات اصلاحش کنه.

    4- لباس و تیپ: این یکی هم خیلی مهمه. مثلا خودت میگی که اندام درشتی نداری. خب باید سعی کنی مثلا لباس های تیره نپوشی. تی شرت های بلند نپوش. سعی کن رنگ های روشن بیشتر انتخاب کنی. لباس های تنگ و چسبون اصلا نپوش. کفشی انتخاب کن که یخورده لژ داشته باشه...

    5- استفاده از عطر و ادکلن های خوب: شاید بگی این چه ربطی به ظاهر داره، ولی باید بدونی که خیلی توی جذابیت یک مرد تاثیر داره. وقتی وارد یک جمع میشی و بوی ادکلنت توی فضا پخش میشه همه ناخوداگاه حس بهتری بهت پیدا میکنن و در نظرشون جذابتر و خوش تیپ تر جلوه میکنی.

    *6- این مورد آخر رو نمیخواستم بگم اما میگم. اگر عیب و ایراد خیلی شدید توی چهرت هست مثل دماغ خیلی خیلی بزرگ یا دندان های به هم ریخته و جلو، میتونی از جراحی زیبایی استفاده کنی. به شخصه با جراحی مخالفم مگر در مواردی که واقعا فرم بینی از حالت عادی خارج باشه و توی ذوق بزنه. در این موارد به نظرم یک جراحی بینی میتونه هم چهره شخص رو بهتر کنه هم اعتماد به نفسش رو تقویت کنه.

  2. کاربر روبرو از پست مفید mehrdad_m تشکرکرده است .

    nardil (سه شنبه 06 مهر 95)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 22:40 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.