سلام...
پستهای دوستان رو مطالعه کردم و تا حدودی متوجه وضعتون شدم.
شما ویژگیهای فوق العادهای به عنوان یک دوشیزه دارید و اخلاقتون هم از روی صداقته. فقط تجربه کمی در به کار بردن مناسب سیاست و صداقت در کنار هم دارید.
اصلا خودتونو سرزنش نکنید. همه ما در زندگی، روزی به یک جمعبندی میرسیم که به خودمون میگیم: دیگه بسه، باید این وضعو درستش کنم.
شما اول باید درک درستی از شخصیت خودتون پیدا کنید و ببینید وضعیت موجود از زاویهای که قبلا با اون نگاه نمیکردید، چطوره؟
بعد به این موضوع بپردازین که نقاط قوت و ضعف شخصیتتون چی هستن و چطور باید بهبودشون بدید.
کتاب "نیمه تاریک وجود" رو در صورت امکان مطالعه کنید و اگر ممکن بود پیش یک مشاور هم برید و ازش بخواید دوستانه ویژگی های مختلف شخصیت و احساس شما رو پیدا کنه...
تاکید میکنم، خودتونو سرزنش نکنید...براتون آرزوی موفقیت دارم، پاینده باشین









علاقه مندی ها (Bookmarks)