مهمونی امشب عالی شد همه چی عالی و خوشمزه دلم میخواست عکس بگیرم اما نشد یه همون دلیلی که قبلا هم گفتید خونواده همسر باشنو تو عکس بگیری اصلا ا ا ا. ... الان خسته ام فردا میتعریفم!!!شب بخیر
تشکرشده 1,426 در 250 پست
مهمونی امشب عالی شد همه چی عالی و خوشمزه دلم میخواست عکس بگیرم اما نشد یه همون دلیلی که قبلا هم گفتید خونواده همسر باشنو تو عکس بگیری اصلا ا ا ا. ... الان خسته ام فردا میتعریفم!!!شب بخیر
فائزه_م (چهارشنبه 20 دی 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)