سلام الناز عزیز
سوالی داشتی خواستم از نظر خودم جوابتو بدم، سوال شما:
جواب بنده:من الان نیاز دارم همسرم بگه چرا از من متنفر شد؟ میخوام ایرادامو بدونم.
اگه می خوای ایرادات و خوبیهای خودت را بدونی، نیازی نیست تا از ایشان بپرسی، در همین سایت هم خیلی ها دارند همین کار را می کنند تا هم روی شناخت شخصیت خودشان کار کنند و هم نقاط ضعف و قدرت خودشان را بشناسند و تکمیل کنند
هرچند خودت تمام رفتارهای خوب و بدت را می شناسیپس نقاط ضعفت را با نقاط قوت خودت پوشش بده و اعتماد بهم ریخته ناشی از همراهی یه انسان ناشایست، را به طور کامل بازسازی کنی
حالا دیگه به نظرات و فکرهای آن انسان، در مورد خودت، دیگه کاری نداشته باش، تو همانی باش که لایق یه الناز نازنین هست و بس
فقط باید دوره بعد از جدایی را خوب بگذرونی، نه به حسرت و اشک و آه، بلکه به تفکر و بازسازی روح و روان و جسمت
برات بهترین روزها و شادی ها را آرزو دارم
موفق باشی
- - - Updated - - -








پس نقاط ضعفت را با نقاط قوت خودت پوشش بده و اعتماد بهم ریخته ناشی از همراهی یه انسان ناشایست، را به طور کامل بازسازی کنی

علاقه مندی ها (Bookmarks)