شما حتی نسبت به تاپیکت و نوشته هات این حساسیت، حسادت، عصبانی شدن و مالکیت را داری!
کاری که مهناز کرده، خیلی نامتعارف نیست که شما این برخورد را داری.
این تالار هم عمومیه و این جور چیزها بدیهی.
نگفتم که لجبازی باشه یا جوابتون را داده باشم یا ...
فقط خواستم ببینید چقدر حساسیتتون و خودخواهیتون زیاده.









علاقه مندی ها (Bookmarks)