
نوشته اصلی توسط
چنار
سلام بر aqua-68 ی عزیز... . من کلی وقت صرف کردم تاپیک های آقای پژمان رو دوباره خوندم. مال شمارو هم خودندم. Quote]بسیار جامع, کارشناسانه و دلسوزانه راهنمایی فرمودند.واقعا دست مریزاد.برای گرفتن چنین مشاوره هایی از مشاوران حضوری صرف چندین و چند جلسه وقت و هزینه ضروری است تا مشاور بتواند با شنیدن آنچه در این چند تاپیک نوشته شده به یک جمع بندی کلی برسد و نظرات خود را بیان کند ولی آقا یا خانم چنار بدون هیچ چشمداشتی این کار را به نحو احسن انجام دادند امیدوارم خانم آکوا از نظرات ایشان بهترین استفاده ها را بفرمایند و چنین مشاوره هایی را بیشتر در این سایت شاهد باشیم.
علاقه مندی ها (Bookmarks)