یه چیز بگم هیچ زنی نمیگه من زشتم حتی زشت ترین زن واقعا یه قدرت عجیبی داری اگه من یه مرد بودم خیلی دوست داشتم باهات آشنا میشدم چون حس میکنم خیلی قوی هستیبی خیال مردی که ظاهر بینه همون بهتر که نباشه
تشکرشده 42 در 18 پست
یه چیز بگم هیچ زنی نمیگه من زشتم حتی زشت ترین زن واقعا یه قدرت عجیبی داری اگه من یه مرد بودم خیلی دوست داشتم باهات آشنا میشدم چون حس میکنم خیلی قوی هستیبی خیال مردی که ظاهر بینه همون بهتر که نباشه
elham77 (شنبه 13 مهر 92), paradise92 (سه شنبه 16 مهر 92), roseflower (پنجشنبه 25 مهر 92), sanjab (یکشنبه 14 مهر 92), سنجاقک ابی (یکشنبه 14 مهر 92), شیدا. (پنجشنبه 18 مهر 92)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)