ممنونم از همه ی دوستان که به درددل هام، هرچند شاید خسته کننده بود، گوش دادند.
دو سه روزی هست احساس میکنم خالی خالی شده ام.
حتی از اون کینه و نفرت.
انگار درددلهای اینجا خالی ام کرد!!!
حالا که خالی خالی ام، میخوام با چیزای خوب پرش کنم.
البته میلی به چیز خاصی ندارم.
اما ترجیح میدم با درس، یا ورزش، یا چیز مفیدی پرش کنم.
باز هم ممنون از همه ی دوستان
- - - Updated - - -
ممنونم از همه ی دوستان که به درددل هام، هرچند شاید خسته کننده بود، گوش دادند.
دو سه روزی هست احساس میکنم خالی خالی شده ام.
حتی از اون کینه و نفرت.
انگار درددلهای اینجا خالی ام کرد!!!
حالا که خالی خالی ام، میخوام با چیزای خوب پرش کنم.
البته میلی به چیز خاصی ندارم.
اما ترجیح میدم با درس، یا ورزش، یا چیز مفیدی پرش کنم.
باز هم ممنون از همه ی دوستان

علاقه مندی ها (Bookmarks)