ممنون از اينكه وقت گذاشتين وجواب دادين
احساسم ميگه برگرد واميدوار باش تا روزي ترياك رو ترك كنه واخلاقش خوب شه.اما
عقلم ميگه دوباره خوشبيني وصلاح تو در جدايي هست.خانوادم خوب هستن وهمه جوره كنارم هستن اما از تنهايي مي ترسم از اينكه كسي دوستم نداشته باشه ،از نگاه مردم ،از تنهايي تنهايي تنهايي ميترسم.بخاطر بچم عذاب وجدان دارم








علاقه مندی ها (Bookmarks)