خواستگار سابق تون باید کلا بی خیال ازدواج با شما بشه.
من ماندم چطور اون اقا باوجود اینکه شما بهش به راحتی پشت کردین ، هنوز خاطرخواه شما هستش. (البته طبیعتا از روی احساسات هستش.)
ادم منطقی می دونه که پسری که بار اولش هست می خواد ازدواج کنه و دختری که بار دوم است ، زندگی شور و اشتیاق برای هر دو نداره. از طرفی اون اقا باید همیشه ذهنش درگیر باشه که شما قبلا با کسی دیگری همبستر بودین و از طرفی شما هم چون بار دوم هست ، ازدواج دوباره براتون چیز جدیدی نداره و فقط اسم یک نفر دیگه به شناسنامه اضافه میشه
شما هم فعلا به فکر ازدواج دوباره نباشید. ازدواج مثل تعویض ماشین و یا خرید کالای جدید نیست و خیلی فرق داره.
ببینید اصلا چرا از شوهر سابق تون جدا شدید. وضعیت روحی و جسمی فعلی خودتون بهبود ببخشید.
برای ازدواج دوم باید خیلی محتاط تر عمل کنید چراکه دوباره منجر به شکست نشه.








علاقه مندی ها (Bookmarks)