سلام
من مذهبیم و 27 ساله و بابا هم ادم مذهبی هست خیلی راحت جلوش میگم واااااااااااای احسان علیخانی یا واااااااااااااای رامبد جوان نفس و فلان یا رضا عطاران یا میگم فلان پسر تو تلویزیون چقد خشگله و.............
خواستم بگم دلیل نمیشه که من حس ناشایستی نسبت به اونا دارم پس این خانومم میتونه اینطور نباشه که شما شک کردین
در مورد سوال دوم
باید بینید علاقه تون به اینجور جمع ها و فعالیت ها یه علاقه بدون شناخته یا نه؟ اگه ازدواج کنید و بخواید پا با پای ایشون فعال باشید خسته نمیشید؟ کسالت بار نیست؟
اگه واسه شما وقت کافی نداشته باشن چی؟ ادم بعضی وقتا فکر میکنه شرایطشو نداشته که فلان جور باشه ولی بعدش حتی اگه شرایطش یا همراهی یه ادم دیگه نصیبش بشه و در عمل قرار بگیره میبینه نه!!!!!!!! انگار واقعا کششی هم نداره
خلاصه پروفایل شخصیتی ادمها تو ازدواج باید به هم بخوره
موفق باشی![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)