به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 14

Threaded View

  1. #9
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 26 دی 94 [ 21:40]
    تاریخ عضویت
    1392-11-24
    نوشته ها
    10
    امتیاز
    1,502
    سطح
    22
    Points: 1,502, Level: 22
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 98
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    6

    تشکرشده 6 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط شیدا. نمایش پست ها
    ایرج محترم،

    ببخشید کمی رک صحبت می کنم. فکر می کنم شما بیشتر از اون که در دنیای واقعی و با شناخت واقعی به ایشون علاقمند شده باشید،
    در خیالات خودتون با ایشون آشنا شدید و علاقمند. منظورم یک شناخت و علاقه مجازی است.
    وبلاگش را می خونید، فیس بوکش را می بینید و حرفها و ارتباطاتش را با دوستانش
    و در سکوت دنبالش می کنید و عاشق تصویری شدید که در این تعقیب مجازی از ایشون ساختید.

    برای شناخت ایشون بهتره که زودتر با خانواده تون مطرح کنید تا اگر امکانش هست برای خواستگاری اقدام کنند.
    با توجه به این که ایشون ایران نیستند، کار شما سخت تر هم می شه.
    خانم شیدا، صمیمانه از پاسخ به جای شما سپاس گذارم......
    می دونید من خودم می دونم که شناختم از ایشون کامل نیست یا حتی خیلیش مجازی است......اما خب تو این یک سال بی تردید یک سری اطلاعات از ایشون پیدا کردم.....ضمن اینکه برخورد ما فقط محدود به نت نبوده و یه دوباری هم با ایشون توی جمع برخورد داشتم. می دونید من می خوام به این نتیجه برسم که آیا ما دارای حداقل ها در معیارها هستیم یا نه. بعد از این برم با خانوادم مطرح کنم و سپس با اونها.
    ببنید به طور کلی من فکر می کنم که ایشون به معیارهام نزدیکه ولی یک سری موارد و تفاوت ها من رو دچار تردید کرده......یکی از اونها رو در پست قبل گفتم.....یکی دیگه هم مثلا اینکه تقریبا سطح تحصیلات خانواده من از اونها پایینتره.....پدر ایشون دکترای یکی از رشته های مهندسی رو داره و در دانشگاه درس می ده و صاحب یک شرکت معتبره ولی خب پدر من نتونسته تحصیلات خودش رو بعد از دیپلم ادامه بده ولی خب اونم تجارت خودش رو داره......یا مثلا من فکر کنم با این اینکه از نظر مالی خیلی تفاوتی نداریم ولی خب نحوه خرج کردن دو خانواده باهم فرق داره و سطح خرج کردن اونا بالاتره که نمونش هم همین تحصیل دختر خانم در سوئد(لیسانس)..........والا خودم هم نمیدونم چی کار کنم می خوام تا وقتی مطمئن نشدم که این مسائل می تونه مشکل زا بشه یا نه هیچ اقدامی نکنم.........یه مورد دیگه هم شاید این باشه که من از جواب رد می ترسم
    از با تجربه های تالار خواهش می کنم که منو راهنمایی کنید چون دوست دارم با آگاهی جلو برم.
    با تشکر

  2. کاربر روبرو از پست مفید iraj تشکرکرده است .

    toojih (شنبه 26 بهمن 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. ایا برای تامیین اینده ام…"""…… بیمه عمر ……"" تصمیم و گزینه درستی هست؟؟؟
    توسط عروس خوشبخت در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: چهارشنبه 11 اسفند 95, 21:30
  2. "چادر" بهتر است از "مانتو"، ولی همسر آدم باید به دل هم بنشیند!
    توسط PesareGol در انجمن اختلاف با خانواده در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: دوشنبه 21 مهر 93, 14:12
  3. توصیه نوروزی یک روانپزشک: نه "چاقی" خانمها را به روی شان بیاورید، نه "کچلی" مردها را
    توسط khaleghezey در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 05 فروردین 93, 13:16

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:44 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.