خانم شیدا، صمیمانه از پاسخ به جای شما سپاس گذارم......
می دونید من خودم می دونم که شناختم از ایشون کامل نیست یا حتی خیلیش مجازی است......اما خب تو این یک سال بی تردید یک سری اطلاعات از ایشون پیدا کردم.....ضمن اینکه برخورد ما فقط محدود به نت نبوده و یه دوباری هم با ایشون توی جمع برخورد داشتم. می دونید من می خوام به این نتیجه برسم که آیا ما دارای حداقل ها در معیارها هستیم یا نه. بعد از این برم با خانوادم مطرح کنم و سپس با اونها.
ببنید به طور کلی من فکر می کنم که ایشون به معیارهام نزدیکه ولی یک سری موارد و تفاوت ها من رو دچار تردید کرده......یکی از اونها رو در پست قبل گفتم.....یکی دیگه هم مثلا اینکه تقریبا سطح تحصیلات خانواده من از اونها پایینتره.....پدر ایشون دکترای یکی از رشته های مهندسی رو داره و در دانشگاه درس می ده و صاحب یک شرکت معتبره ولی خب پدر من نتونسته تحصیلات خودش رو بعد از دیپلم ادامه بده ولی خب اونم تجارت خودش رو داره......یا مثلا من فکر کنم با این اینکه از نظر مالی خیلی تفاوتی نداریم ولی خب نحوه خرج کردن دو خانواده باهم فرق داره و سطح خرج کردن اونا بالاتره که نمونش هم همین تحصیل دختر خانم در سوئد(لیسانس)..........والا خودم هم نمیدونم چی کار کنم می خوام تا وقتی مطمئن نشدم که این مسائل می تونه مشکل زا بشه یا نه هیچ اقدامی نکنم.........یه مورد دیگه هم شاید این باشه که من از جواب رد می ترسم
از با تجربه های تالار خواهش می کنم که منو راهنمایی کنید چون دوست دارم با آگاهی جلو برم.
با تشکر![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)