خیلی ممنون از دوستان عزیز که من رو راهنمایی کردید
پس من این جور نتیجه می گیرم که این تفاوت ها در حدی نیست که من کلا بی خیال بشم و باید مراحل شناخت رو در خواستگاری ادامه بدم.
فقط نمی دونم چرا اون مورد تفاوت تحصیلات خانوادگی رو کسی بهش اشاره نکرد.
سپاس فراوان