ســــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــلام
من خوبم.عالــــــیم
اوضاع خوبه,سرم حسابی گرم کارامه
دلم خیلی واسه همدردی تنگ شده بود
خب شما خوبین؟؟
چه خبرا؟؟
بی نهایت بانو,میشل,دختر مهربون, جناب روزنه,جناب مسافر زمان,جناب کامروا ,مینوش و.....اوضاع خوبه؟؟
چه قد عضو جدید پیدا کردیم!یک روز طول کشید تا ببینم کیا هستن و کیا نیستن و اسم اعضای تازه وارد رو یاد بگیرم
بی دل که هنوز نیومده!!بهـتـــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــر
چی بود هی غر میز د,نق میزدنمیذاشت بقیه نق بزنن
الان تالار چه خوبه!!آدم میتونه راحت یه دل سیر از زمین و زمان بناله و مرثیه سرایی کنه
من که اصلا دلم براش تنگ نشده
میشل مدیر صندلی داغ شدی!!سمت جدید مبارک
مسافر زمان!دیدم نوشتید کنکور ارشد داشتید,موفق باشید
ویدا کم کار شدی!!!چرا؟؟؟
ریحانه هم نبود یا شاید هم تو این تایپیک نبود
جناب روزنه!!کوچولوتون خوبه؟؟چرا تایپیکتون داره خاک میخوره؟؟
حیف این تایپیک به این خوبی نبود که ولش کردید؟؟
بی نهایت گلم!پسر فسقلی هات خوبن؟؟هنوزم شیطنت هاشون به اندازه ی قبل ادامه داره یا کمتر شده؟
امید 65!بالاخره داماد شدی؟؟
مامان فکور کجایـــــــــــــــــــی؟ ؟؟کوچولوی تازه واردت انقدر از وقت میگیره که نمیرسی این ورا یه سر بزنی؟؟
مینوش جان خوبی؟اوضاع بر وفق مرادت هست آیا؟
راستی جای جوانه ,بهار زندگی ,صبای عزیزم, بهار شادی ,راحیل و همه دوست های خوبم که دیگه خیلی وقته این ورا نمیان خیــــــــــــلی خالیه
البته این اعضای جدید هم فعال و پرانرژی ان
خلاصه که جدیدیا خوش اومدن و قدیمیا ایشالا برگردن
همینا
موفق باشید![]()













علاقه مندی ها (Bookmarks)