سلام خاله قزی جان / وقتی با منه گو شیش رو بیصداست / وقتی از کنارش رد میشم صفحه گوشیشو بر میگردونه / وقتیمیره کاری انجام بده صفحه گوشیشو بر عکس میکنه / اعتراض میانم میگه تو بد دلی شما بگید من چه انم/
- - - Updated - - -
سلام. از اینکه من رو به جمع خودتون راه دادید متشکرم واز جواب هاتون /تو این ده سال زندگی مشترک فاطه سنی ما مشکل ساز نبوده ایشون اعتقاد داره من بد دل هستم / حال نمیدونم چرا تو این چند سال من بد دل نبودم حالا حساس و بد بین شدم؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)