اقا سامان نوشته های شما رو میخونم یاد ازمایشهای پاولوف و اسکینر میافتم
کمی به این توجه کنین که ادما شناخت دارن هرچند اشتباه باشه
قرار نیست هرچی تو جامعه میبینیم به زندگی خصوصی خودمون تعمیم بدیم هرچند قبلا تو تاپیک خودتون دیدم که کاملا رو عقایدتون مصرین و محکم و تغییر ناپذیر و اصلا حاضر به بحث سر این مواضعتون نیستین.
بدبینی باعث میشه همچین چیزایی تو زندگی واقعیتون ایجاد بشه خدای نکرده و بعدا بگین دیدی من از اولش میدونستم اینطور میشه
نور جان ببخشید اینجا نوشتم تاحدی به این موضوع هم مربوطه.
صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را که سر به کوه و بیابان تو داده ای ما را
علاقه مندی ها (Bookmarks)