خیلی ممنونم از amirmahmood که با نظراتتون بهم کمک میکنین
دیشب موضوع رو بهش گفتم
متنی که واسش فرستادم: میخواستم یه چیزی بگم... من شنواییم یه مقدار کمتره ولی چون تو کارها و مکالمات روزمره تقریبا مشکلی ندارم اطرافیانم متوجه نمیشن مگه اینکه خودم بهشون بگم... گفتم این موضوع رو قبل از تماس مامانتون بهت بگم که اگه بخوای اقدامی کنی با آگاهی اینکار رو کنی ولی اگه تمایلی نداری و فکر میکنی نتونی بپذیری همین حالا بتونی تصمیمتو بگیری...
اونم اینطور جواب داد:
یادته ازت پرسیدم بیماری خاصی نداری؟ گفتی نه! خب چرا همون موقع نگفتی؟ الانم اشکالی نداری، نه واسم مهم نیست حالا یه کمی ضعیف تر اشکالی نداری خداروشکر اونقدر امتیاز+ داری که اینها تاثیری نداره...
از دختر بیخیال عزیزهم خیلی ممنونم...








علاقه مندی ها (Bookmarks)