من الان دو تاپیک آخر شما را خوندم (بقیه را هم به تدریج می خونم، چون از این تاپیک سردر نیاوردم)
دو تا نکته مهم به نظرم رسید. اول این که فرشته مهربان که کارشناس هستند به شما توصیه کردند روی خودتون کار کنید.
نکته دوم این که شما به قول مادر همسرتون بهتره یه کم خانم تر باشید.
نوشتی من شب تا صبح یا بچه شیر می دم یا درس می خونم. بچه ساعت 2-1 می خوابه و ...
بچه ی 20 ماهه ساعت یک می خوابه؟ تا صبح شیر می خوره؟ اگر اینطور باشه اشکال از مادر هست.
در عرض یک هفته می شه ساعت خواب بچه را تنظیم کرد و بعد از یک ماه بچه اتوماتیک سر ساعت خودش می خوابه.
بچه 20 ماهه مگه چقدر و چند بار شیر می خوره؟
یک خانم متاهل چرا باید شب تا صبح درس بخونه؟
اگه بچه ات را به موقع بخوابونی، اگه رابطه درست با همسرت داشته باشی، اگه شب تا صبح به جای روشن نگه داشتن لامپ و سرو صدای بچه و رفت و آمد و ... در آرامش کنار همسرت بخوابی، هر سه تاتون روز آرومتری خواهید داشت.
این فضای آشفته و زندگی آشفته اعصاب برای کسی نمی ذاره.
اون تاپیک قبلیتون بود. الان بچه بزرگتر شده و انشاله اوضاعتون یه کم بهتر شده. اما همونطور که گفتم حس نمی کنم همسرتون نقش شوهری را پذیرفته باشه، شما هم نقش زن و مادر بودن را درست نگرفتید. وظیفه مدیریت داخلی خونه و آرامش اون به عهده ی شماست.
غذای به موقع، خواب به موقع، آرامش و گرمای خونه و ... از مادره.
بیکاری همسرتون مشکل بزرگیه ولی شما مشکلات دیگه ای هم دارید.
اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
مادر ترزا
علاقه مندی ها (Bookmarks)