مشاورتون درست گفته.. بیماری دو قطبی یا اختلال شخصیت مرزی(بردر لاین) علائم خاصی داره و نمیشه هرکسی رو که یه مدت شاده بعد میره تو فاز غم و غصه رو
اختلال بدونیم...
یکم بیشتر توضیح بده درباره خودکشی که اخیرا داشتی... کسی ناراحتت کرده بود..
به نظرت مشکلت از اعتماد بنفست نیست؟؟ اینکه نمیدونی واقعا چی از زندگیت میخوای
من فکر میکنم علت این حالات شما سردرگمیه








علاقه مندی ها (Bookmarks)