سلام برادر گرامی
درک می کنم که انتظار براتون سخت هست اما خب باید این موارد خواستگاری را پذیرفت. به هر حال نتیجه خواستگاری ممکنه به دل ما نشه.و به نظرم باید تا لحظه عقد 50-50 فکر کرد.
به نظر من برای اینکه ایشون نگرانی نداشته باشند یا نگرانیشون کمتر بشه به تایید یک نفر یا چند نفر نیاز دارند. مثلا تو تحقیقات و یا تایید خانواده اش.
قسمتی که شما می تونید توش دخالت داشته باشید اینه که با ایشان مشاوره ازدواج برید این طوری با اطمینان قلبی بیشتری جلو می رن.
من فکر می کنم تو خواستگاری ها پسرها زودتر به نتیجه می رسند ولی دخترها سخت تر و دیرتر و دخترها اتفاقا به تعداد جلسات بیشتری نیاز دارند...
این طبیعیه که نگران هستند. شما زیاد نگرانیتون را از نگرانیشون جلوه ندین و یه جوری هم نباشید که ایشون خیالشون کاملا از داشتن شما راحت باشه! یعنی زیاد بهشون نزدیک نشید.از طرفی هم یه جور نشه که فکر کنند که پیش شما ارزش ندارند. (نه این ور بوم. نه اون ور بوم)
منظورم اینه که یه حد تعادلی را در نظر بگیرید و حول همون حد بهشون نزدیک باشید. یه جورایی حالت خوف و رجا...
الان هم به نظر من تا همون موقع مقرر هیچ تماسی نگیرید. در اون موقع مقرر تماس بگیرید و پیشنهاد مشاوره ازدواج خوب هست.
دعا می کنیم آنچه که به صلاح شماست رخ بدهد و نه لزوما آنچه که خودتان می خواهید.
موفق باشید.








بدان آن روز را واقعا زندگی کرده ای

علاقه مندی ها (Bookmarks)