اون گریه زاری فیلم بوده... اون شخص مشکل داره تعادل روانی نداره یه بار میگه میام خاستگاری یه بار میگه نمیام یه بار میگه میشه یه بار میگه نمیشه
زندگی شوخی نیست که
به هر حال اساتید بهتره نظر بدن این نظر شخصی من بود
تشکرشده 2 در 2 پست
اون گریه زاری فیلم بوده... اون شخص مشکل داره تعادل روانی نداره یه بار میگه میام خاستگاری یه بار میگه نمیام یه بار میگه میشه یه بار میگه نمیشه
زندگی شوخی نیست که
به هر حال اساتید بهتره نظر بدن این نظر شخصی من بود
saeeded (پنجشنبه 24 اردیبهشت 94)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)