سلام

اوه، واقعا چقدر تشابه دارین!! با این همه تشابه به نظر خودتون کمی دچار وسواس نشدین؟ اون هم واسه شمایی که معیارهای خاصی واسه انتخاب داشتین!! دختر تحصیلکرده، مذهبی و هم فرهنگ با شما که سالها خارج از ایران بوده، خیلی مورد نادری هست، بهتون توصیه میکنم برای حفظ این رابطه و منجر شدنش به ازدواج خیلی تلاش کنید.

یه نکته دیگه: من آدمی هستم که اهل ابراز احساساتم هستم اونم از نوع تقریبا زیاد، ولی وقتی تو مرحله آشنایی هستم اگر طرف مقابلم هیچ نشانه ای از احساسات از خودش بروز نده، من هم هیچ نشانه ای نشون نمیدم. وقتی هم که نشون میدم چون مرحله شناخته کاملا قانون مند هست و فقط برای اینکه طرف بفهمه من بلدم ابراز اخساسات کنم. این مساله درمورد خیلی از خانم ها صادقه.